نماینده ولی فقیه در قزوین:

اقتدار کشور مرهون رشادت‌ شهداست

۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۳:۲۴:۵۴
کد خبر: ۵۴۰۴۲۲
اقتدار کشور مرهون رشادت‌ شهداست
حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی گفت: اقتدار امروز ایران به برکت مجاهدت ها و رشادت‌ های شهداست که باید قدردان آن باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در دیدار با والدین شهید نبی اله هاشمی و سعید ساوه که به همراه غلامرضا حقایق پور مدیرکل و محمدرضا علی اکبر بیک معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین انجام شد، اظهار کرد: اگر امروز ایران می تواند در دنیا حرف برای گفتن داشته باشد و خود را به رخ جهانیان بکشاند به برکت زحمات و رشادت هایی است که شهدا در هشت سال دفاع مقدس متحمل شدند.

حجت الاسلام عابدینی تصریح کرد: اگر شهدا در جنگ تحمیلی مقاومت و استقامت نمی کردند، اکنون شرایط ما بدتر از کشورهایی مانند سوریه و عراق بود.

وی با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه گنجی در جبهه های جنگ نهفته است گفت: اردوهای راهیان نور فرصتی است تا زائران این گنج را پیدا کنند و خود را بسازند.

این مقام مسوول با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت همان گنجی است که شهدا آن را ساختند و برای ما عزت و اقتدار به وجود آوردند، افزود: امروز نیز ملت ما باید این فرهنگ را بشناسانند و به آن تمسک بجویند تا در دنیا قدرتمند باشند.

در این دیدارها، مادر شهید سعید ساوه گفت: پسرم برای رفتن به جبهه علاقه‌ وافری داشت به طوری که شناسنامه خود را تغییر داد تا بتواند اعزام شود، این مطلب نشان از عشق او به جهاد و شهادت بود.

همچنین پدر شهید نبی اله هاشمی با اشاره به خاطرات فرزندش گفت: پسرم در آخرین مرخصی که آمده بود به مادرش گفت این بار که جبهه اعزام شوم، شهید می شوم.

وی افزود: مادرش با شنیدن این حرف ناراحت می شود ولی پسرم تاکید می کند که شهید می شود و شد.

در این دیدارها، مسوولان حاضر ضمن تبریک سال نو، از مقام والای خانواده های شهدا تجلیل کردند.

نظر شما