مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین خبر داد؛

بازگشت طرح های صنعتی غیرفعال به چرخه فعالیت

۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۳:۳۲:۴۲
کد خبر: ۵۴۰۴۳۳
بازگشت طرح های صنعتی غیرفعال به چرخه فعالیت
حمیدرضا خانپور از بازگشت طرح های صنعتی غیرفعال به چرخه فعالیت و راه اندازی مجدد این طرح ها در استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین در نشست شورای معاونین این شرکت در ابتدای سالجاری با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر بیش از 300واحد تولیدی و طرح صنعتی که مستعد راه اندازی مجدد و شروع فعالیت صنعتی هستند با همکاری و حمایت استاندار، شبکه بانک های عامل و دستگاه های خدمت رسان در سالجاری به چرخه تولید و فعالیت اقتصادی باز می گردند.

خانپور اذعان کرد: در راستای شعار سال و منویات مقام معظم رهبری که تاکید بر تولید و اشتغال داشتند، تداوم حمایت از صنایع کوچک و متوسط در راستای ایجاد اشتغال پایدار جوانان، رونق تولید و توسعه صادرات در دستور کار سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی قرار دارد.

وی با اشاره به تلاش برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در راستای حمایت از تولید داخلی و اشتغال پایدار افزود: شناسایی، ساماندهی و حمایت از این واحدها و طرح های صنعتی جهت رفع موانع تولید و رونق اقتصادی صورت می گیرد که اقدام بسیار مطلوبی به شمار می رود.

خانپور بیان کرد: تحقق اقتصادمقاومتی به معنای واقعی در بین واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرکها در سال گذشته بسیار ملموس بوده و این روند در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت، به طوری که با راه اندازی مجدد این واحدها و طرح های صنعتی در حال نصب سوله و تجهیزات کارگاهی زمینه اشتغال پایدار بیش از 10هزارنفر ایجاد خواهد شد.

رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین اظهار کرد: درحال حاضر 196واحد تولیدی بهره بردار و 110طرح صنعتی که در حال نصب ماشین آلات و سوله هستند و مستعد راه‌اندازی مجدد بوده شناسایی و ساماندهی شده و با همکاری شبکه بانک های عامل دولتی و خصوصی و حمایت دستگاه های خدمت رسان به چرخه تولید باز می گردند.

خانپور عنوان کرد: رونق تولید و افزایش صادرات از اولویت های جدی دولت در استان قزوین بوده که در راستای تحقق این مهم باید اقدامات لازم انجام و دستگاه های اجرایی مربوطه همکاری و حمایت لازم را با مجموعه صنعتی استان در راستای رونق تولید و تسهیل صادارات داشته باشند.

در حال حاضر هزار و 259قرارداد در شهرکها و نواحی صنعتی استان با متقاضیان سرمایه گذاری منعقد شده که از این تعداد 811واحد تولیدی با اشتغال 23هزار 400نفر پروانه بهره برداری اخذ کرده اند.

شهرکهای صنعتی2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز