مدیرعامل برق کهگیلویه و بویراحمد:

پاداش شرکت برق به کشاورزان کم مصرف استان

۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۳:۴۲:۴۹
کد خبر: ۵۴۰۴۴۴
پاداش شرکت برق به کشاورزان کم مصرف استان
کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد که تابستان امسال در مصرف انرژی، صرفه جویی کنند از پاداش 20 ساعته برق رایگان برخوردار می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج;مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان از پرداخت ۶۵۰ میلیون ریال پاداش به کشاورزان کم مصرف برق در استانپاداش همکاری به مشترکان تعرفه کشاورزی در استان خبر داد و گفت: ساعات  اوج مصرف ویژه بخش کشاورزی از ساعت 19 تا 23 تعیین شده ،کشاورزانی که در این زمان پمپ‌های کشاورزی خود را خاموش کنند می توانند از پاداش 20 ساعته برق رایگان بهره‌مند شوند.

راهزادی با بیان اینکه این طرح از پانزدهم خرداد آغاز و تا پانزدهم شهریورماه ادامه دارد افزود:کشاورزان استان درسال گذشته 2 و 6 دهم مگاوات معادل 145 ساعت  در مصرف برق صرفه جویی کردند که 650 میلیون ریال پاداش همکاری به آنان پرداخت شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد،کاهش صورت حساب پرداختی،کمک به اقتصاد خانوار،پایداری بهتر شبکه‌های برق و مهم‌تر از همه رشد و شکوفایی اقتصاد مقاومتی کشور را از مهم‌ترین مزایای کاهش مصرف برق در دوران اوج مصرف عنوان کرد.

راهزادی،تعداد مشترکان دارای تعرفه کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد را 2 هزار و 594 مشترک اعلام کرد و ادامه داد: در سال گذشته با هزار و 470 مشترک بخش کشاورزی تفاهم نامه کاهش مصرف منعقد شد که از این تعداد 481 مشترک به مفاد تفاهم نامه عمل کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از کشاورزان استان خواست برای انعقاد تفاهم نامه در سال جاری به واحد مدیریت مصرف این شرکت مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز