با حضور مسوولان و هنرمندان کشوری؛

اختتامیه ششمین جشنواره بازی و اسباب بازی در قزوین برگزار شد

۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۱:۴۹:۲۲
کد خبر: ۵۴۰۸۲۶
اختتامیه ششمین جشنواره بازی و اسباب بازی در قزوین برگزار شد
اختتامیه ششمین جشنواره بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین و با حضور مسوولان و هنرمندان کشوری در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، طی مراسمی با حضور مسعود نصرتی شهردار، سعید وزیری نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، فریدون همتی استاندار، علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و هنرمندان کشور اختتامیه ششمین جشنواره بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز برگزار و این جشنواره به کار خود پایان داد.

در این مراسم که با استقبال چشمگیر مردم و مسوولان مواجه شده بود به اهمیت جشنواره بازی و اسباب بازی در تزریق روحیه نشاط به کودکان و نقش آن در جذب گردشگران در ایام نوروز پرداخته شد.

سعید وزیری نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین،  مسعود نصرتی شهردار و فریدون همتی استاندار قزوین در سخنانی جداگانه بر اهمیت این جشنواره و استقبال بی نظیر مردم از آن و اشتغالزایی از طریق این رویداد مهم فرهنگی تاکید کردند.

اجرای برنامه توسط هنرمندان استان خراسان شمالی در قالب موسیقی کرمانجی و نمایش صلح و مبارزه با جنگ و نمایش فرهنگ نوروز از بخش های جذاب این مراسم بود که مورد تشویق حضار قرار گرفت.

در انتهای این مراسم نیز از دست اندرکاران و عوامل اجرایی جشنواره با اهدای لوح تقدیر و تندیس تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

ششمین جشنواره بازی و اسباب بازی طی روزهای 2 تا 10فروردین ماه در سرای سعدالسلطنه قزوین برگزار و عروسک هایی از سراسر کشور و دنیا در این جشنواره در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت که با استقبال بی نظیر مردم قزوین و مهمانان نوروزی از اقصی نقاط کشور مواجه شد.

اختتامیه2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز