استاندار در اختتامیه جشنواره بازی و اسباب بازی قزوین:

ابتکار شهرداری قزوین در برگزاری جشنواره بازی و اسباب بازی ستودنی است

۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۱:۵۰:۱۱
کد خبر: ۵۴۰۸۳۱
ابتکار شهرداری قزوین در برگزاری جشنواره بازی و اسباب بازی ستودنی است
فریدون همتی گفت: برگزاری جشنواره بازی و اسباب بازی در سطح ملی و بین المللی یکی از ابتکارات کم نظیر شهرداری قزوین در فضایی شاد و مفرح و متنوع و جذاب بود که باید از مسوولان مربوطه تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین در اختتامیه ششمین جشنواره بازی و اسباب بازی قزوین اظهار کرد: از ماه ها قبل برای برگزاری این جشنواره مقدمه چینی شده بود که با برگزاری خوب آن شاهد پرشدن اوغات فراغت مردم و آموزش و شناخت بیشتر کودکان بودیم که این اقدام شهرداری قزوین شایسته تقدیر است.

همتی با بیان اینکه بنده دو سال از نزدیک شاهد برگزاری این جشنواره هستم افزود: این مجموعه کامل یکی از روش های کارآمد برای معرفی قزوین است که هر سال با کیفیت بیشتری برگزار و نوآوری و خلاقیت های جدیدی به آن اضافه می شود.

وی با اشاره به کار سخت و سنگین و منظم و دقیق و حضور هنرمندان در این جشنواره اذعان کرد: در این جشنواره شاهد تبادل فرهنگ ها بودیم و شرایط خوبی برای گردشگران ایجاد شد و با تبلیغات در تهران و کرج تعداد آنها هم 20درصد افزایش یافت که آمار قابل توجهی است.

استاندار قزوین ضمن تشکر از صداوسیما و همه ارگان های دخیل در برگزاری این جشنواره خاطرنشان کرد: حضور 4روزه وزیر کشور در قزوین از اتفاقات خوب این جشنواره بود که باعث شد برداشت ایشان از قزوین عوض شود و نیز از عدم معرفی قزوین ناراحت شوند.

همتی اعلام کرد: در تعطیلات نوروز بیش از 5/2میلیون نفر از استان قزوین بازدید کردند و شاهد 250هزار اقامت در این مدت در استان بودیم که نسبت به سال های گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

وی حضور هنرمندان در این جشنواره را به فال نیک گرفت و گفت: حضور هنرمندان در قزوین موجب رونق بیشتر این جشنواره شد و باید از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین به عنوان یکی از سازمان های موفق فرهنگی استان و سایر متولیان امر بابت برگزاری مناسب ششمین جشنواره بازی و اسباب بازی تشکر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز