سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

تکمیل و راه اندازی بیمارستانهای دردست ساخت اولویت دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جدید است

۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۳:۰۲:۴۲
کد خبر: ۵۴۰۸۵۵
تکمیل و راه اندازی بیمارستانهای دردست ساخت اولویت دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جدید است
تکمیل و راه اندازی بیمارستانهای دردست ساخت اولویت دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جدید است.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج;سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان با تبریک سال نو به نقشراه اندازی بیمارستانهای دردست ساخت اولویت دانشگاه علوم پزشکی حوزه درمان در تحقق رضایتمندی مراجعان به مراکز درمانی اشاره کرد و گفت: سالی که پیش رو داریم سالی بسیار سخت برای حوزه درمان است،از جمله تکمیل،راه اندازی و ساخت بیمارستانهای در دست ساخت را داریم و بر همین اساس به مقام عالی وزارت قول داده ایم که ساخت برخی بیمارستانهای در دست ساخت را در طی یکی دو ماه آینده به اتمام برسانیم.

دکتر ایلامی با اشاره به اینکه با راه اندازی بیمارستان های در حال ساخت به استاندارد کشوری نزدیک خواهیم شد، افزود: از همه مهمتر، شاخص ها، نرم افزار و رنگینگ در معاونت درمان است که ضرورت دارد معاون درمان با جدیت در امر درمان در هر دو حوزه سخت افزاری و نرم افزاری به این مسئله به صورت جدی توجه کند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: وزارت بهداشت در پایان سال براساس آیتم و شاخص ها معاونت درمان را بر اساس عملکرد سنجش و ارزیابی کاری در رنگینگ قرار می دهد که امید است سرپرست معاون درمان دانشگاه با همکاری سایر روسا و مدیران،جایگاه قابل قبولی را در بین سایر مراکز برای حوزه درمان استان به دست آورد.

دکتر ایلامی افزود: نیروی محرکه درمان پرسنل،کادر پزشکی و پرستاری است که رضایتمندی آنان ضروری است.

وی در ادامه به ساخت سوله پزشکی هسته ای و پلی کلینیک اشاره کرد و گفت: از مسئولانی که به صورت مستقیم درگیر این ساخت و سازها هستند درخواست دارم که با جدیت بیشتری پیگیر باشند.

در ادامه این دیدار دکتر غلامعلی سبز سرپرست معاونت درمان دانشگاه یکی از مشکلات بعضی بیمارستان ها را نداشتن فضای فیزیکی مناسب دانست و گفت: با راه اندازی بیمارستان های جدید دیگر شاهد این مشکلات نخواهیم بود.

در پایان این دیدار روسای بیمارستان ها به چالش های موجود در بیمارستان ها اشاره و خواستار همکاری برای رفع این مشکلات شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز