مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین:

به ۳شهر و ۶۰روستای قزوین گازرسانی می شود

۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۳:۰۵:۴۷
کد خبر: ۵۴۰۸۵۹
به ۳شهر و ۶۰روستای قزوین گازرسانی می شود
اسماعیل مفرد بوشهری گفت: در 6ماهه اول سال جاری به 3شهر و 60روستای قزوین گازرسانی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و انتخاب پیمانکاران واجد شرایط، در شش ماهه ابتدایی امسال و حداکثر تا هفته دولت 3شهر معلم کلایه، رازمیان و سیردان به همراه 60روستای استان قزوین به شبکه سراسری گاز متصل خواهند شد.

مفرد بوشهری با اشاره به افتتاح گازرسانی به منطقه الموت در اردیبهشت ماه سال جاری افزود: خوشبختانه پروژه خط انتقال گاز به منطقه الموت که توسط شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در حال انجام می باشد در اردیبهشت ماه امسال به بهره برداری خواهد رسید که با توجه به اقدامات انجام شده توسط شرکت گاز استان در زمینه اجرای شبکه داخلی گازرسانی به شهرهای معلم کلایه و رازمیان با بهره برداری از خط انتقال مذکور، مردم عزیز این دو شهر می توانند از این نعمت الهی بهره مند شوند.

وی هزینه نهایی این پروژه بزرگ را در دو بخش اجرای خط انتقال و اجرای شبکه های داخلی شهرها بالغ بر 770میلیارد ریال اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین همچنین با اشاره به گازدار شدن 58روستای استان در سال 1395 بیان کرد: در شش ماهه اول امسال نیز 60روستا در مناطق مختلف استان به شبکه سراسری گاز متصل خواهند شد که از این تعداد، 30روستا مربوط به شهرستان قزوین، 19روستا در منطقه آوج، 7روستای تاکستان و 4روستای منطقه آبیک و بویین زهرا گازدار خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز