در شورای راهبری همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه :

اتاق بازگانی خرم آبادهمواره دغدغه‌ی تولید و اشتغال را داشته است

۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۹:۴۹:۱۵
کد خبر: ۵۴۱۰۲۵
اتاق  بازگانی خرم آبادهمواره دغدغه‌ی تولید و اشتغال را داشته است
نایب‌رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان در شورای راهبری همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر و نامگذاری سال 96 به «اقتصاد مقاومتی؛ تولید-اشتغال»، اهمیت موضوعات و مسائلی که با این حوزه پیوند می‌خورند، بیش از پیش شده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ محمد خاکی در این جلسه با تاکید بر اینکه همواره هدف ما در پارلمان بخش خصوصی این بوده که در راستای بهبود فضای کسب و کار قدم برداریم، اظهار داشت: در تمام سال‌های گذشته اتاق به عنوان نماینده‌ی بخش خصوصی پای ثابت تمام تصمیم‌گیری‌های مرتبط با این حوزه بوده است.
وی افزود: «شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی» با پیشنهاد اتاق و موافقت دولت تشکیل شد تا زمینه‌ساز حل مشکلات تولید کشور و بهبود فضای کسب و کار باشد.
خاکی تصریح کرد: «کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری» هم با همین هدف راه‌اندازی شده و خوشبختانه این چارچوب‌ها توانسته‌اند بخشی از مشکلات مربوط به حوزه‌ی تولید و اشتغال کشور را برطرف نمایند.
نایب‌رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان عنوان داشت: همین احساس مسئولیت بوده که باعث گردیده علی‌رغم نداشتن مسئولیت سازمانی، در این حوزه ورود پیدا کنیم و پنجمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه را در استان لرستان برگزار نماییم.
محمد خاکی با تاکید بر اینکه بنا داریم این همایش را به صورت متفاوت‌تری نسبت به دوره‌های قبلی برگزار نماییم بیان داشت: از همین رو برای نخستین بار رویکرد افزایش بهره‌وری را نیز به همایش اضافه کردیم تا علاوه بر بار علمی آن، در زمینه‌ی عملی هم دستاوردهایی داشته باشیم.
وی افزود: همه‌ی تمهیدات برای برگزاری هر چه مطلوب همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه در نظر گرفته شده و کمیته‌های مختلف در حال انجام مسئولیت‌های تعیین‌شده هستند.

در این جلسه سایر اعضای شورای راهبری همایش نیز به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز