نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی؛

انتخابات از رکن های مردم سالاری دینی است

۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۲:۳۹:۳۹
کد خبر: ۵۴۱۱۸۲
انتخابات از رکن های مردم سالاری دینی است
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت :انتخابات از رکن های مردم سالاری دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد با اشاره دو انتخابات مهم  در آینده بیان کرد: باید از روی آگاهی، بصیرت، تحلیل به میدان انتخابات آمده و اداره مملکت را به مدیری خوب واگذار کنند.

وی با اشاره به اینکه بعضی از افراد بدون تحقیق و تحلیل به شخصی رای می دهند افزود : این نوع رای دهی رای جهنمی می باشد و باید از این گونه رای ها پرهیز کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری  گفت : با پشتوانه های مناسب برای تولید داخلی می توان به شعار سال جامه عمل پوشاند.

یعقوبی با بیان اینکه جامعه اسلامی جامعه کفاف به معنای ایجاد خودکفایی و ایستادن بر روی پای خود است، گفت: باید کار در جامعه فرهنگ سازی شده و زمینه اشتغال برای افراد ایجاد شود.

وی ادامه داد: هم اکنون در برخی از مغازه ها به کالاهای ایرانی برچسب و مارک خارجی زده می شود که مردم خریداری کنند که این مهم برای جامعه اسلامی یک ننگ است.

یعقوبی با اشاره به سخنان معظم له در خصوص اشتغال و تولید، خاطرنشان کرد: باید در این حوزه ها به نحوی وارد میدان عمل شد که هیچ تهدید و تحریمی جلوی ملت ایران را نگیرد.

امام جمعه بجنورد متذکر شد: بیکاری زمینه ساز کارهای فساد انگیز زیادی می باشد ولی زمانی کاری ایجاد شود این زمینه ها کاهش می یابد.

یعقوبی عنوان کرد: نامگذاری چندین سال درباره اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، نشانگر این است که این موضوع در ذهن معظم له یک هندسه بوده و باید در جامعه به یک گفتمان تبدیل شود.

نظر شما