رئیس شورای شهر ورامین:

نگرانی مردم محله باغ صالح به حق است/لزوم تسریع در اجرای پروژه راه اهن

۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۶:۴۲:۴۰
کد خبر: ۵۴۱۲۰۹
نگرانی مردم محله باغ صالح به حق است/لزوم تسریع در اجرای پروژه راه اهن
،سید رضا احمدی رئیس شورای شهر ورامین گفت :جمعی از مردم امروز در تماس با شورای شهر در خصوص کندی اجرای پروژه تعریض زیرگذر باغ صالح معترض بودند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ،سید رضا احمدی رئیس شورای شهر ورامین در گفتگوی اختصاصی با  برنا در خصوص اعتراض مردم محله باغ صالح ورامین  گفت :جمعی از مردم امروز در تماس با شورای شهر در خصوص کندی اجرای پروژه تعریض زیرگذر باغ صالح معترض بودند.

 وی افزود :با حضور در محل  مسائل و شرایط پروژه تعریض زیرگذر باغ صالح را بررسی کردیم.

 وی گفت : اولین اعتراض مردم به مختل شدن رفت و آمد خودروها و شهروندان است که با اجرای پروژه تعریض زیرگذر توسط راه آهن مردم مجبور هستند از روی ریل راه اهن  عبور کنند که همین امر خطراتی را دارد.

 ریس شورای شهر ورامین گفت :شرکت راه‌آهن به عنوان مجری و پیمانکار تعریض زیرگذر به درخواست شهرداری ورامین موافقت کرد زیرگذر باغ صالح را تعریض کند تا مشکلات محله رفع شود. سید رضا احمدی تصریح کرد:اما توقف  این پروژه و کندی اجرای ان مورد اعتراض مردم است  که حق با شهروندان است.

وی دومین مشکل مردم این محله را حفاری‌های اداره آب عنوان کرد و افزود: برخی حفاریهای این محله موجب سختی تردد خودروها و شهروندان شده است و در این خصوص  شورای شهر حتماً با اداره آب مکاتبات لازم را انجام خواهد داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز