امام جمعه پاکدشت؛

حمله امریکا به سوریه نشانه ضعف و پایان کار داعش است

۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۷:۵۹:۲۴
کد خبر: ۵۴۱۲۲۸
حمله امریکا به سوریه نشانه ضعف و پایان کار داعش است
حجت الاسلام و المسلمین حسن لزومیدر خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه اظهار داشت، متاسفانه از حمله امریکا به سوریه با خبر شدیم و این نشان دهنده پیشرفت اسلام و پایان استکبار در کشورهایی چون سوریه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، حجت الاسلام و المسلمین حسن لزومی امام جمعه شهرستان پاکدشت در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه اظهار داشت: ماه رجب، ماه بندگی و عزت بخشی به خود است، از فضایل ان استفاده کنیم و به خوبی ان را درک کنیم.

امام جمعه شهرستان افزود: برای درک ماه رجب از امامان نیز می توان بهره برد، امام ثادق(ع) بعد از نمازهای واجب دعای یامن ارجوه را میخواندند و بعد از ان از شدت گریستن محاسن شان کاملا خیس بود.

حجت الاسلام و المسلمین لزومی گفت: اعتکاف، روح ما را پاک می کند، برای جذب معنویت باید بیشتر تلاش کنیم زیرا معنویت نه تنها زندگی مان را پاک و مطهر می کند بلکه جامعه را ایمن و بر قدرت دفاعی ما می افزاید.

خطیب نماز جمعه شهرستان پاکدشت ادامه داد: هرچه معنویت جامعه افزایش پیدا کند  جامعه اسلامی شکست ناپذیر تر از قبل در مقابل هجمه های ناجوانمردانه دشمنان می تواند به حیات خود ادامه دهد.

وی افزود: با افزایش معنویت در کشور  در تمام عرصه ها از گناه می توانیم جامعه را مصون کنیم.

امام جمعه پاکدشت گفت: همه در امر اعتکاف همت و همکاری داشته باشند، چه عزیزانی که معتکف می شوند و چه کسانی که به معتکفین خدمت کنند. از اموزش و پرورش شهرستان میخواهم تا ان یک روز را به دانش اموزان شرکت کننده در اعتکاف را مرخصی دهد تا عزیزان و اینده سازان در این فریضه مهم شرکت داشته باشند.

در انتخابات شورا به نماینده های اصلح رای دهید

امام جمعه شهرستان پاکدشت گفت: مردم عزیز در انتخابات دقت کنند و به افرادی که باند بازی می کنند و یا مبالغی را هزینه می کنند برای کسب ارا، رای ندهند.

لزومی افزود: شهرستان پاکدشت باید به درستی ساخته شود برای این مهم باید نمایندگان اصلح را انتخاب کنید.

حجت الاسلام و المسلمین لزومی افزود: رهبر معظم انقلاب بر تولید و اشتغال تاکید  کرده اند شهرستان پاکدشت دارای 3 شهرک صنعتی است و باید در این مهم بیشتر تلاش کنیم.

وی گفت: مسئولان پاکدشت از تولید کنندگان بیشتر حمایت کنند و مالیات کمتری گرفته شود، زیرا تولید کننده با پرداخت مالیات، اجاره مغازه و مواد اولیه، دیگر چیزی برایش باقی نمی ماند که بتواند به زندگی تولیدی خود ادامه دهد. دستور رهبر در زمره فتواست و باید به دقت به ان پرداخته شود.

حمله امریکا به سوریه نشانه ضعف و پایان کار داعش است

وی گفت: امروز متاسفانه از حمله امریکا به سوریه با خبر شدیم و این نشان دهنده پیشرفت اسلام و پایان استکبار در کشورهایی چون سوریه است.

خطیب نماز جمعه پاکدشت گفت: داعش دیگر کارش به پایان رسیده است و دیگر تاب مقابله با مسلمانان را ندارد و این نشانه پیشرفت و رشد مقتدرانه اسلام است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز