دادستان کرمانشاه؛

علت آتش سوزی بازار زرگران کرمانشاه در دست بررسی است

۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۹:۳۲:۴۲
کد خبر: ۵۴۱۳۰۱
علت آتش سوزی بازار زرگران کرمانشاه در دست بررسی است
صادقی درباره اقدامات تامینی پس از آتش سوزی بازار زرگران کرمانشاه گفت: پس از وقوع این حادثه کارگروه پیشگیری از حوادث مشابه در استان تشکیل شد تا از وقوع اقدامات مشابه جلوگیری شود.علت آتش سوزی بازار زرگران کرمانشاه در دست بررسی است
آتش سوزی بازار زرگرها /کرمانشاه 2
به گزارش خبرگزاری برنا، محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه از تشکیل کارگروه پیشگیری از حوادث با حضور معاون دادستان کرمانشاه خبر داد و گفت: متاسفانه در عصر روز گذشته بازار زرگران کرمانشاه که بازاری سنتی و قدیمی است دچار حریق و آتش سوزی شد.
 
وی گفت: پس از وقوع این حادثه بلافاصله تیم‌های امدادی، آتش نشانی، نیروی انتظامی و قضایی به محل حادثه اعزام شدند و توانستند کنترل حادثه را در دست گرفته و از گسترش حریق جلوگیری کنند. 
 
این مقام قضایی گفت: متاسفانه در این حادثه تعدادی از مغازه‌ها طعمه آتش شده و 7 نفر هم دچار سوختگی شدند. از این افراد دو نفر در بیمارستان بستری شده و الباقی به صورت سرپایی درمان شدند.
 
صادقی ادامه داد: دادستانی استان کرمانشاه پس از وقوع این حادثه در راستای انجام وظیفه خود یعنی حفظ حقوق مردم، تعدادی نیرو را در جهت حفظ و نگه داری اموال مردم و کسبه مامور کرد.
 
دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمانشاه بیان کرد: ماموران از زمان حادثه تاکنون در خیابان‌های اصلی منتهی به بازار، پشت بام و ورودی بازار در حال گشت زنی هستند تا از دستبرد و حیف و میل احتمالی اموالی مردم جلوگیری کنند. البته اموالی هم که در این حادثه شناسایی شده بود به صورت امانی به شهرداری تحویل داده شد.
 
وی اظهار کرد: همچنین بلافاصله پس از وقوع این حادثه کارگروهی از دستگاه‌های مختلف از جمله  دادستانی، اداره برق، آتش نشانی، شهرداری و ...  تشکیل شد که مکان‌های دیگر استان که مستعد چنین اتفاقاتی هستند شناسایی شده و اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار خود قرار دهند.
 
صادقی در پایان در رابطه با علت آتش سوزی این بازار گفت: این موضوع در حال بررسی است، از آتش نشانی خواسته شده در کوتاه‌ترین زمان علت آن را مشخص کند و البته گمانه زنی‌های اولیه نشان می‌دهد که منشا آتش سوزی اتصال برق بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز