مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی قزوین:

واگذاری اراضی مسکونی غیرفعال تا پایان سال تعیین تکلیف می شود

۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۲:۲۷:۰۸
کد خبر: ۵۴۱۵۰۵
واگذاری اراضی مسکونی غیرفعال تا پایان سال تعیین تکلیف می شود
سیدهادی ابراهیمی گفت: قرارداد واگذاری اراضی مسکونی غیرفعال تا پایان سال در استان قزوین تعیین تکلیف می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سیدهادی ابراهیمی مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی قزوین اظهار کرد: کلیه دارندگان قراردادهای زمین های مسکونی از سوی اداره کل راه و شهرسازی که مهلت اخذ پروانه و احداث بنای آنها منقضی گردیده، هر چه سریعتر جهت اخذ پروانه اقدام نمایند، در غیر اینصورت قرارداد واگذاری آنها از درجه اعتبار ساقط می گردد.

ابراهیمی افزود: با توجه به بخشنامه سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی مهلت اخذ پروانه و احداث بنا برای کلیه دارندگان قرارداد زمین مسکونی از سوی این اداره کل تا پایان سال96 تمدید شده است.

وی در ادامه اضافه کرد: در این بخشنامه بر تعیین تکلیف قراردادهای واگذاری اراضی مسکونی که در سنوات گذشته منعقد و منجر به ساخت و ساز نشده تاکید شده است.

این مقام مسوول بیان کرد: کلیه دارندگان قراردادهای زمین های مسکونی از سوی اداره کل راه و شهرسازی که مهلت اخذ پروانه و احداث بنای آن منقضی گردیده و تاکنون اقدامی جهت احداث بنا نکرده اند، هر چه سریعتر نسبت به انجام اقدامات قانونی جهت اخذ پروانه از طریق شهرداری های مربوطه اقدام نمایند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه این افراد باید پس از اقدام جهت اخذ پروانه، مراتب را به اطلاع مدیریت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی اطلاع دهند خاطرنشان کرد: با توجه به تمدید مهلت این بخشنامه تا پایان سال96، بدیهی است کسانی که تا پایان مهلت مقرر وضعیت اراضی خود را تعیین تکلیف نکنند قرارداد واگذاری آنها از درجه اعتبار ساقط می گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز