مسعود مرسلپور گفت:

تبلیغات پیش از موعد توسط داوطلبان ممنوع است

۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۶:۵۶:۳۸
کد خبر: ۵۴۱۷۹۵
تبلیغات پیش از موعد توسط داوطلبان ممنوع است
رییس حوزه انتخابیه شهرستان قرچک با اعلام زمان بندی بررسی صلاحیت ها گفت: تبلیغات پیش از موعد داوطلبان انتخابات شورا های اسلامی شهر و روستا ممنوع است.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، مسعود مرسلپور با بیان اینکه اسامی داوطلبان از تاریخ ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ماه ۹۶ منتشرمی‌شود، اظهار داشت: مهلت تبلیغات یک هفته‌ای داوطلبان تأیید صلاحیت شده، از تاریخ ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت ماه ۹۶ خواهد بود و از تاریخ ۲۸ اردیبهشت هرگونه فعالیت تبلیغاتی ممنوع است.

 

وی افزود: استعلامات برای مراجع چهارگانه قوه قضائیه، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و ثبت احوال فرستاده شده و پاسخ این مراجع هفتم الی ۱۶ فروردین ۹۶ ارائه خواهد شد.

 

رییس حوزه انتخابیه شهرستان قرچک گفت: هیات های اجرایی از ۷ الی ۲۳ فروردین مکلف به تکمیل پرونده قانونی داوطلبان هستند.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک افزود: پس از هیات اجرایی، هیأت های نظارت بخش و شهرستان از ۲۵ تا ۳۰ فروردین ماه به بررسی صلاحیت ها پرداخته و نظرات خود را به صورت روزانه به فرمانداری ها و بخشداری ها ارسال کنند.

 

مرسلپور یادآور شد: با اتمام بررسی صلاحیت داوطلبان تا ۳۰ فروردین ، نتایج در یکم اردیبهشت ماه جاری به فرمانداری ها و بخشداری ها ابلاغ می شود و داوطلبان دوم اردیبهشت ماه نسبت به وضعیت بررسی صلاحیت های خود با خبر می شوند.

 

وی با اشاره به توجه قانون برای اعتراض به رد صلاحیت ها، گفت: داوطلبانی که نسبت به رد صلاحیت های خود اعتراض دارند از سوم تا ششم اردیبهشت ماه ۹۶ برای مراجعه به هیأت های نظارت شهرستان و استان فرصت دارند.

 

فرماندار قرچک اضافه کرد: هیأت های نظارت بر انتخابات شوراها در شهرستان ها و استان ها از تاریخ هفتم الی ۱۶ اردیبهشت ماه ۹۶ به مدت ۱۰ روز برای بررسی اعتراضات نامزدهای رد صلاحیت شده معترض فرصت دارند و نتایج این اعتراض ها ۱۷ اردیبهشت به نامزد مربوطه اعلام می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز