غواص اتش نشانی شریف اباد مطرح کرد؛

بیش از ۳۰ نفر بر اثر بی احتیاطی در سال گذشته غرق شدند

۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۸:۱۶:۱۷
کد خبر: ۵۴۱۸۲۶
بیش از ۳۰ نفر بر اثر بی احتیاطی در سال گذشته غرق شدند
شاهسوند، در خصوص حادثه غرق شدن جوان افغانی در کانال تیغاب که در روز گذشته پیش امد گفت: در سال گذشته و با اغاز فصل گرما بیش از 30 جنازه جوان و نوجوان را از اب بیرون کشیدیم که همه براثر بی احتیاطی بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، مسعود شاهسوند غواص اتش نشانی شریف اباد در گفتگو با خبرگزاری برنا، اظهار داشت: با گرم شدن هوا، جوانان و نوجوانان برای شنا از محیط های نادرستی چون کانال های اب و رودخانه ها استفاده می کنند.

شاهسوند گفت: رودخانه و یا کانال به ظاهر ارام است ولی حجم اب و سرعت ان، اجازه وارد شدن و یا خود را به سطح اب کشیدن را به شخص داخل اب نمی دهد.

غواص اتش نشانی شریف اباد افزود: حوادثی نظیر دیروز، بسیار تاثر انگیز است ولی خانواده ها باید بیشتر دقت کنند، حادثه غرق شدن جوان دیروز مسئله ی است که هیچگاه از ذهن شاهدان و ناظران این حادثه نخواهد رفت.

وی در خصوص حادثه غرق شدن جوان افغانی در کانال تیغاب که در روز گذشته پیش امد گفت: این جوان بهمراه برادر خود بود و برای برداشتن پلاستیکی از کانال به نزدیکی انجا میرود که به دلیل شیب دیواره به داخل کانال می افتد.

شاهسوند ادامه داد: به دلیل سرعت اب و پرتگاهی که در ان قسمت وجود داشت با شدت زیاد اب از پرتگاه سقوط کرده و دیگر نمی تواند خود را به سطح اب برساند.

وی افزود: در سال گذشته و با اغاز فصل گرما بیش از 30 جنازه جوان و نوجوان را از اب بیرون کشیدیم که همه براثر بی احتیاطی بوده است.

 

نظر شما