دیدار معاون وزیر راه و شهرسازی با استاندار آذربایجان غربی

۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۰:۴۵:۰۰
کد خبر: ۵۴۱۹۷۱
معاون وزیر راه و شهرسازی با استاندار آذربایجان غربی دیدار کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، خادمی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنایی حمل و نقل کشور روز شنبه با حضور در محل استانداری با مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، معاون وزیر راه و شهرسازی گزارشی از آخرین وضعیت ریل‌گذاری راه آهن نقده-ارومیه را به مقام عالی استان ارائه کرد.

وی گفت: راه‌آهن مراغه-ارومیه به طول 180 کیلومتر در دست احداث است که 108 کیلومتر آن ریل گذاری شده و 75 کیلومتر آن در حال زیرسازی است که امروز شاهد آغاز عملیات ریل گذاری در آن از نقده تا ارومیه هستیم.

استاندار آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: اتصال مرکز استان به شبکه ریلی کشور یکی از خواسته ها و مطالبات جدی مردم آذربایجان غربی است که با همت دولت یازدهم، این پروژه مراحل نهایی خود را طی می کند.

سعادت افزود: اتمام پروژه راه آهن مراغه- ارومیه، نقش موثری درتقویت زیرساختهای حمل ونقلی استان، سهولت تردد مسافرین و همچنین  رشد اقتصادی و رونق بازار کسب و کار این منطقه از کشور خواهد داشت.

کهوریان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، ذاکر معاون ساخت توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه های حمل و نقل کشور و نصر مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز در این دیدار حضور داشتند.

 

نظر شما