۲۲ هزار نفر مراجعه کننده به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد در ایام نوروز

۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۰:۴۸:۲۲
کد خبر: ۵۴۱۹۷۷
۲۲ هزار نفر مراجعه کننده به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد در ایام نوروز
در طول ایام نوروز 96 حدود 22 هزار نفر به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد مراجعه کرده اند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، امید صادق امیری رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) مهابادضمن تبریک سال نو گفت: از اواخر اسفند ماه تا 15روز آغاز سال جدیدبا شروع مسافرتهای نوروزی هموطنان عزیز میهن اسلامی مان، کادر درمانی بخش های مختلف بیمارستان اعم از کلینکی و پاراکلینیکی بیمارستان امام خمینی (ره)مهاباد به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمت رسانی مطلوب به مردم و مسافرین نوروزی بودند.

وی اظهار داشت: در روزهای ابتدایی سال 95حدود 22 هزار نفر در بخش های مختلف درمانی این مرکز پذیرش شده‌اند که حجم بسیار زیادی است.

وی افزود: این مراجعین اغلب به بخش های آزمایشگاه و اورژانس و رادیولوژی،درمانگاه تخصصی و فیزیوتراپی و دیالیز مراجعه کرده که از تعداد مراجعین به آزمایشگاه در مجموع بستری و سرپایی 6500 نفر ،عکسبرداری 2000 نفر،سونوگرافی500 نفر،سی تی اسکن 800 نفر،فیزیوتراپی 20 نفر،مراجعین به درمانگاه اورژانس 7000 نفر،مراجعین اورژانسی 2200 نفر و مراجعین منجر به بستری از اورژانس 1200 نفر، مراجعین به درمانگاه تخصصی 30000 نفر و مراجعین میهمان بخش دیالیز 20 بودند.

دکتر امیری بیان داشت: این مراجعین از خدمات سرپایی اورژانس ازجمله سرم تراپی، تزریقات، پانسمان و سایر خدمات بهره مند شده اند و برای مراجعین به آزمایشگاه 40 هزار عدد آزمایش صورت گرفته است که نشان‌دهنده فعالیت شبانه‌روزی کادر درمانی بیمارستان در این ایام است.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد گفت: به‌صورت میانگین در این ایام هر یک دقیقه به یک مراجعه‌کننده خدمت‌رسانی شده و پزشکان متخصص در رشته‌های مختلف در بیمارستان‌ امام خمینی(ره) مهاباد مقیم و آنکال  حضور داشتند.

وی افزود: از نکات بارز این ایام می توان به حضور پزشکان ماندگار در درمانگاه تخصصی در دو نوبت صبح و عصر اشاره نمود که مراجعین سرپایی را ویزیت کرده و به مداوای آنها می پرداختند.

گفتنی است: در راستای اجرای طرح تحول سلامت و ماندگاری پزشکان متخصص، با حضور متخصصین طب اورژانس در این بخش پذیرش بیماران هدفمندتر و منظم تر از قبل شده و نسبت به گذشته خدمات بهتر و کامل تری به بیماران اورژانسی ارائه می شود و بیماران با رضایت بیشتری خدمات دریافت می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز