مدیر تنظیم بازار جهادکشاورزی قزوین خبر داد؛

توزیع ۱۶۵۳تن پرتقال و سیب در قزوین

۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۱:۲۷:۰۷
کد خبر: ۵۴۲۰۲۳
توزیع ۱۶۵۳تن پرتقال و سیب در قزوین
مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده های کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین از توزیع 1653تن پرتقال و سیب در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، شهرام رحمانی مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده های کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: در راستای طرح تنظیم بازار از ابتدای طرح توزیع میوه شب عید تاکنون هزار و 653تن سیب و پرتقال در استان قزوین توزیع شده است.

رحمانی افزود: از این میزان میوه توزیع شده هزار و 163تن پرتقال و 490سیب با قیمت مصوب می باشد.

وی اظهار کرد: به منظور رفاه حال شهروندان توزیع سیب و پرتقال طرح تنظیم بازار از 26 اسفند سال گذشته آغاز و تا پایان فروردین ماه سالجاری ادامه خواهد داشت.

رحمانی اضافه کرد: در طرح توزیع میوه شب عید 76غرفه در سطح استان مستقر شد که از این تعداد 29غرفه در داخل شهر قزوین و مابقی در شهرستان های تابعه وظیفه توزیع میوه را برعهده داشتند.

وی یاد آور شد: با هماهنگی انجام شده قیمت سیب از قرار هر کیلو 35000ریال و پرتقال 39000ریال تعیین و توزیع شده است.

این مقام مسوول تاکید کرد: در زمان توزیع میوه تنظیم بازار بازرسان ویژه سازمان جهادکشاورزی از نزدیک بر روند اجرای توزیع نظارت لازم را داشتند.

رحمانی خاطرنشان کرد: جهت تنظیم بازار در این ایام و برای رفاه حال مردم، 200تن شکر، 1200تن برنج وارداتی، 200تن مرغ منجمد و همچنین گوشت منجمد نیز به اندازه کافی در بین شهروندان استان توزیع شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز