معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد قزوین خبر داد:

کمک ۳۶میلیارد و ۷۰۰میلیون ریالی خیران به نیازمندان

۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۲:۳۹:۴۴
کد خبر: ۵۴۲۱۲۸
کمک ۳۶میلیارد و ۷۰۰میلیون ریالی خیران به نیازمندان
محمد صیادی از کمک ماهیانه 36میلیارد و 700میلیون ریال توسط خیران استان قزوین به نیازمندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، محمد صیادی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد قزوین با اعلام این خبر گفت: مردم نیکوکار استان قزوین طی سال گذشته بیش از  239میلیارد و 650میلیون به صورت نقدی و مابقی بصورت غیرنقدی به محرومان و نیازمندان مساعدت کردند که بیشتر این مبالغ در قالب طرح های صدقات، ایتام، اطعام، زکات مال و مستحبی، فطریه، کفارات، جشن عاطفه ها و نیکوکاری بوده است.

صیادی اذعان کرد: کمک های جمع آوری شده مردم در کمیته امداد بر اساس موازین شرعی در سر فصل های مختلف شامل خدمات درمانی، فرهنگی، ازدواج، مسکن، موردی و غیره برای مددجویان تحت حمایت و نیازمندان همان منطقه و استان هزینه می شود.

وی اضافه کرد: بیشترین کمک های جمع آوری شده از سوی خیران برای رفع مشکلات محرومان در قالب طرح های صدقات، ایتام، اطعام، زکات مال و مستحبی، جشن عاطفه ها، فطریه و کفارات بوده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین کمک کردن به نیازمندان را موجب افزایش خیر و برکت در زندگی و خشنودی خداوند عنوان کرد و ادامه داد: مردم خیر استان ماهیانه بیش از 36میلیارد و 700میلیون ریال به نیازمندان کمک کرده اند که از مبلغ جمع آوری شده بیش از 167میلیارد و 130میلیون ریال نقدی و بیش از 72میلیارد و 520میلیون ریال غیرنقدی بوده است.

وی همچنین به مشارکت 595میلیون ریالی دانش آموزان خیر و نیکوکار استان در کمک به نیازمندان اشاره کرد و افزود: ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری در بین دانش آموزان می تواند گامی موثر در یاری رساندن به محرومان و نیازمندان باشد.

این مقام مسوول یادآور شد: مردم خیر و نوع دوست استان می توانند با پرداخت الکترونیکی از طریق سرشماره #028*۸۸۷۷* اپراتورهای تلفن همراه، کمک های خود را به نیازمندان براساس نیت خویش اعمال کرده و یا با مراجعه حضوری به ادارات این نهاد در شهرستان ها کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به نیازمندان اهدا کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز