دوشهید مدافع حرم راهی پاکدشت شدند

۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۹:۴۸:۱۸
کد خبر: ۵۴۲۴۷۸
دوشهید مدافع حرم راهی پاکدشت شدند
دوشهید مدافع حرم از تیپ سرافراز فاطمیون راهی شهرستان پاکدشت شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، جلسه برنامه ریزی و هماهنگی مراسم تشییع دو شهید مدافع حرم شهرستان پاکدشت به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن لزومی امام جمعه شهرستان پاکدشت، در حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع)برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین لزومی امام جمعه شهرستان پاکدشت گفت: در قران ایه های مختلفی در وصف جهاد امده است، جهاد به معنای واقعی را شهدا تعبیر نمودند و نشان دادن که اسلام مرزی ندارد.

وی ادامه داد: هرجا که نام  ایران باشد سربازان امام خمینی(ره) و شاگرد بر حقشان امام خامنه ای(حفظه الله) حضور پررنگ خواهند داشت و از اسلام دفاع خواهند کرد.

امام جمعه پاکدشت افزود: سربازان تیپ سرافراز فاطمیون نیز همچون شهدای ایرانی باعث افتخار ایران و نظام اسلامی هستند و شهدا در ایران از جایگاه ویژه ی برخوردار هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: ملت شریف ایران با وجود اهدای این همه شهید به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هنوز هم به جمهوری اسلامی اعتماد کامل دارند و اگر بخواهد دشمن نگاهی و یا تهدیدی بکند  بازهم دشدمقابل دشمنان می ایستند و جان خود را دفاع می نمایند.

لازم به ذکر است در این جلسه که با حضور نمایندگان فرمانداری، شهرداری ، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه پاسداران پاکدشت و دیگر مسئولان شهرستان برگزار شد مقرر گردید در پنجشنبه شب مراسم وداع با حضور پرشور مردم عزیز شهرستان در دومسجد برگزار شده و مراسم عزاداری این دو کبوتر مدافع حرم از ساعت 12 روز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) پاکدشت و مسجد جامع شریف اباد برگزار خواهد شد.

 بعد از اتمام نماز پرفیض جمعه مراسم تشییع این دو شهید مدافع حرم با حضور مردم شریف  برگزار خواهد شد. شهید والامقام حسینی در گلزار شهدای ارمبویه و شهید معزز تاجیک در گلزار شهدای شریف اباد به خاک سپرده خواهند شد.

گفتنی است، دوشهید مدافع حرم از تیپ همیشه سربلند فاطمیون، شهید سید هادی حسینی، 27 ساله وشهید محمد تاجیک 24 ساله در منطقه عملیاتی سوریه در مبارزه با تکفیری ها به مقام شهادت نائل شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز