دستگیری سارق طلا در کمتر از ۶ ساعت

۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۲:۴۶:۰۲
کد خبر: ۵۴۲۵۴۳
دستگیری سارق طلا در کمتر از ۶ ساعت
فرمانده انتظامی شهرستان "راور" گفت:سارق 900 میلیون ریالی طلا در عملیات ضربتی پلیس آگاهی این شهرستان در کمتر از 6 ساعت دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "هادی میرزایی" در این خصوص اظهار کرد: با اعلام وقوع سرقت طلا از منزل یکی از شهروندان به سامانه پلیسی 110 بلافاصله گشت انتظامی و اکیپ تخصصی پلیس آگاهی شهرستان راور در محل حاضر شدند.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و به سرقت رفتن مقادیر زیادی طلا از گاوصندوق مال باخته اکیپ تخصصی پلیس آگاهی با انجام یکسری کار علمی و اطلاعاتی در کمتر از 6 ساعت موفق به شناسایی سارق سابقه دار شدند.

سرهنگ میرزایی در ادامه بیان داشت:با هماهنگی مقام قضایی سارق طی عملیات ضربتی پلیس هنگام ورود به مخفیگاهش  دستگیر و در بازرسی بدنی از وی مبلغ یک میلیون و 850 هزار ریال وجه نقد که از داخل گاوصندوق به سرقت برده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان راور خاطر نشان کرد:با تشکیل پرونده در این خصوص و ارجاع به دستگاه قضا ، پی جویی انتظامی برای کشف طلاهای به سرقت رفته آغاز شد.

سرهنگ هادی میرزایی گفت:با اظهارات سارق مقدار 900 میلیون ریال طلا متعلق به مالباخته از نزدیکی محل مخفیگاه متهم کشف و پس از سیر مراحل قانونی تمامی اموال مسروقه تحویل مالباخته شد.

میرزایی در پایان خاطر از شهروندان خواست:از پول و اشیاء با ارزش خود  به دقت مراقبت و قبل از ترک منزل به مدت طولانی اموال خود را به صندوق امانات بانک بسپارید و در صورت وقوع سرقت قبل از اینکه به چیزی دست بزنید فورا با سامانه پلیسی 110 تماس بگیرید. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز