فرماندار ساوه:

مشارکت آگاهانه در انتخابات مصداق عملی مردم سالاری دینی در ایران است

۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۱:۳۲:۵۱
کد خبر: ۵۴۲۵۷۴
مشارکت آگاهانه در انتخابات مصداق عملی مردم سالاری دینی در ایران است
معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه گفت: مشارکت آگاهانه و با بصیرت در انتخابات مصداق عملی مردم سالاری دینی در ایران اسلامی است.

محمد بهاروند افزود: انتخابات عرصه حضور حماسی ملت بزرگ ایران در تصمیم سازی کشور است و تاکنون نیز روند استقبال از این رویداد بزرگ سیاسی در شهرستان ساوه مطلوب بوده است.

وی ادامه داد: یک هزار و 58 داوطلب تا پایان مهلت قانونی نام نویسی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان ثبت نام کرده بودند که تا بیستم فروردین ماه سال جاری هشت نفر از این افراد انصراف خود را به طور رسمی اعلام کرده اند.

معاون استاندار مرکزی گفت: 209 نفر از داوطلبان نام نویسی شده در مناطق شهری و 849 نفر در مناطق روستایی بوده اند که تاکنون چهار نفر در حوزه شهری و چهار نفر در حوزه روستایی انصراف داده اند.

وی بیان کرد: 60 نفر از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ساوه زن و مابقی مرد بودند که از مجموع انصرافی ها نیز پنج نفر مرد و سه نفر زن هستند.

فرماندار شهرستان ساوه افزود: انتخابات شورای اسلامی در چهار شهر ساوه، نوبران، غرق آباد و آوه و 128 روستای شهرستان برگزار می شود.

ساوه با حمعیت حدود 290 هزار نفر دومین کانون جمعیتی استان مرکزی است که سهم عمده ای در تولید و اشتغال کشور دارد.

 

نظر شما