رئیس پارلمان بخش خصوصی استان البرز :

دستورات مقام معظم رهبری سه قوه جامعه را به سوی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی هدایت خواهد کرد

۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۱:۳۹:۵۸
کد خبر: ۵۴۲۵۹۴
دستورات مقام معظم رهبری  سه قوه جامعه را به سوی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی هدایت خواهد کرد
رییس اتاق بازرگانی البرز از فرمان هفت گانه رهبر معظم انقلاب در مسیر تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی به عنوان حرف دل وخواسته به حق همه فعالان عرصه تولید و صادرات نام برد.

رحیم بنا مولایی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری برنا ، افزود: درسال های اخیر فعالان اقتصادی بارها ضرورت تغییر و حذف قوانین مخل تولید و اشتغال را مطرح و رفع موانع در جهت توسعه اقتصاد را خواستار شده اند.

وی با تاکید بر لزوم تقویت رایزنی های اقتصادی و بازرگانی سفارتخانه های ایران در همه کشورها با هدف اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در توسعه صادرات، گفت: اتاق بازرگانی برای همکاری با وزارت امورخارجه و ارایه راهکارهای مناسب در این زمینه آمادگی دارد.

رئیس پارلمان بخش خصوصی استان البرز گفت: رایزن های اقتصادی ایران در خارج از کشور بایستی به نحوی فعال شوند تا ضمن بررسی نیاز هرکشور به محصولات تولیدی ایران در زمینه ارزیابی واردات برخی اقلام مواد اولیه کارخانه ها نیزفعال شوند تا این مواد با قیمت مناسب و تضمین شده از لحاظ مرغوبیت وارد کشور شود.

وی همچنین برای همکاری اتاق بازرگانی با مراجع قضایی جهت ارایه نظرات کارشناسی در مسیرتامین امنیت سرمایه گذاری در بخش تولید و صادرات اعلام آمادگی کرد.

رییس پارلمان بخش خصوصی البرز در ادامه سخنانش تولید کالاهای نامرغوب به ویژه در کارگاه های زیرزمینی، واردات بی رویه و نیز واردات قاچاق کالا را از چالش های حاد اقتصاد عنوان کرد و خواستار برخورد قاطع و اصولی توسط ارگان های ذیربط شد.

بنامولایی گفت: دستورات مقام معظم رهبری در این زمینه ها و برنامه ریزی مسئولین سه قوه جامعه را به سوی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی هدایت خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز