در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی؛

کشف ۱۰ فقره سرقت در شهریار

۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۱:۴۴:۵۶
کد خبر: ۵۴۲۶۰۹
کشف ۱۰ فقره سرقت در شهریار
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری شش نفر سارق با کشف 10 فقره انواع سرقت خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، سرهنگ "فریدون مکرمی اصل" در گفت‌ و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و برخورد با متخلفان و عرضه کنندگان موادمخدر در شهرستان شهریار اجرا شد.  

این مقام انتظامی افزود: در اجرای این طرح تعداد شش نفر توزیع کننده موادمخدر دستگیر شدند.  

وی گفت: همچنین در راستای این طرح شش نفر سارق دستگیر و تعداد 10 فقره انواع سرقت، تعداد 8 دستگاه خودرو سرقتی کشف و 25 دستگاه خودرو و 22 دستگاه موتورسیکلت به دلیل تخلفات حادثه ساز توقیف و اعمال قانون شدند.  

سرهنگ مکرمی در ادامه بیان داشت: در اجرای این طرح تعداد 18 نفر معتاد متجاهر جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شدند.  

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار با اشاره به اینکه طرح ارتقا امنیت اجتماعی هر هفته اجرا خواهد شد، از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات از فعالیت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت در شهرستان را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع رسانی نموده و هرگونه انتقاد، پیشنهادات و یا تقدیر از عملکرد پلیس را از طریق سامانه 197 اعلام دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز