نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

حضوردر انتخابات یک اصل مهم و وظیفه دینی و ملی هر ایرانی محسوب می شود

۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۱:۵۵:۳۲
کد خبر: ۵۴۲۶۲۸
حضوردر انتخابات یک اصل مهم و وظیفه دینی و ملی هر ایرانی محسوب می شود
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: مهمترین اصل در انتخابات حضور حداکثری عامه مردم به عنوان یک وظیفه دینی و ملی است و انتخاب فرد در مرحله بعدی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، آیت الله عباسعلی سلیمانی روز یکشنبه در دیدار رئیس و خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سیستان و بلوچستان با وی اظهار داشت: رسانه ها و تمامی افرادی که تریبون و قلم در اختیار دارند دارای نقش مهمی در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در جامعه هستند و انتظار است با اطلاع رسانی و تبلیغات شایسته و مناسب در این زمینه بخوبی نقش آفرینی کنند.

عضو خبرگان رهبری بیان کرد: در انتخابات مهم فرد نیست بلکه مهم کارکرد و درک ضرورت کشور است.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان و کرمان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید گفت: بهره گیری از منابع خدادادی فراوان کشور در چارچوب علم، ایجاد اشتغال و رونق تولید با جذب سرمایه گذاران داخلی امکان پذیر است و نباید منتظر چراغ سبز کشورهای دیگر باشیم.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: باید سرمایه گذاران داخلی را برای سرمایه گذاری در زمینه ایجاد واحدهای تولیدی حتی یک واحد کوچک تشویق کنیم تا در توسعه اقتصادی کشور گامی بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان با قدردانی از فعالیتهای خبرگزاری ایرنا در زمینه اطلاع رسانی و تشویق و ترغیب هموطنان به مصرف کالاهای تولید داخل گفت: همه رسانه ها در سال اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال باید مردم را تشویق به مصرف کالاهای داخلی کنند تا زمینه رونق تولید و در نتیجه افزایش اشتغال فراهم شود.

آیت الله سلیمانی تصریح کرد: همچنین ضروری است رسانه ها بیش از پیش در زمینه معرفی ظرفیت ها و توانمندی های استان برای جذب سرمایه گذاران داخلی که منجر به رونق اشتغال و تولید خواهد شد، فعالیت کنند.

امام جمعه زاهدان با بیان این که هم اینک بخش عظیمی از انرژی جوان کشور به دلیل نبود اشتغال و فقر عرصه کار در مسیر توسعه کشور قرار ندارد، افزود: با توجه به اینکه انرژی جوان کشور به دلیل نبود اشتغال در حال هدر رفتن است باید همه در این عرصه فعال عمل کنند تا زمینه تحقق شعار سال فراهم شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: عمر انسان همچون انرژی خورشید است یعنی این انرژی همواره تولید می شود اگر از آن استفاده کردیم مثمرثمر خواهد بود در غیر این صورت هدر می رود و امکان جبران آن وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به اینکه هیچ سرمایه ای رایگان تر از عمر جوانی که در حال سپری شدن و از بین رفتن است نداریم رهبر معظم انقلاب در 2 سال اخیر بر رونق اقتصاد آن هم اقتصاد درون گرای آمیخته با اقدام و عمل تاکید کرده اند.

امام جمعه زاهدان با اشاره به ظرفیت های خدادادی فراوان در سیستان و بلوچستان گفت: هیچ استانی در کشور به اندازه سیستان و بلوچستان دارای وسعت و منابع غنی در بخش های مختلف به ویژه نیروی انسانی جوان، معدن، تجارت، کشاورزی، شیلات و غیره نیست که باید همه مردم و مسئولان با تشویق صاحبان سرمایه به سرمایه گذاری زمینه بهره مندی مطلوب از این ظرفیت ها را فراهم کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز