معاون فرماندار میبد خبر داد؛

بازدید یک‌و‌نیم میلیون گردشگر از آثار تاریخی میبد در نوروز

۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۲:۴۷:۱۹
کد خبر: ۵۴۲۶۷۷
بازدید یک‌و‌نیم میلیون گردشگر از آثار تاریخی میبد در نوروز
معاون فرماندار میبد با اشاره به رشد 30 درصدی مسافران نوروزی در این شهرستان، گفت: در تعطیلات نوروز امسال یک و نیم میلیوننفر از آثار تاریخی میبد بازدید کردند.

به گزارش برنا، «سید محسن فلاح» با اشاره به اقدامالت مطلوب ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان میبد در تعطیلات سال جدید، اظهار کرد: در ستاد اسکان فرهنگیان آموزش‌ و پرورش بیش از 21 هزار نفر در ایام تعطیلات عید در میبد اسکان داده شدند .

وی با اشاره به ظرفیت‌های تاریخی و فرهنگی شهرستان میبد افزود: بیش از یک و نیم میلیون نفر مسافر نوروزی و گردشگران داخلی و خارجی در این ایام از بناهای تاریخی و ظرفیت‌های گردشگری میبد بازدید کردند .

معاون فرماندار میبد گفت: ازجمله بناهای تاریخی که بیشتر مورد استقبال مسافرین نوروزی بود کهن دژ نارین قلعه میبد بزرگ‌ترین قلعه خشتی جهان بود که به لحاظ تعداد بازدیدکننده مقام نخست استان را به خود اختصاص داده است.

فلاح مجموعه کاروانسرای شاه‌عباسی، یخچال خشتی، مجموعه برج کبوتر خانه، قلعه بارجین، قلعه مهرجرد و آسیاب‌های آبی را از جمله بناهای تاریخی شهرستان میبد دانست و بیان کرد: راه‌اندازی بازارچه‌های صنایع‌دستی، بیش از 50 غرفه در مجموعه برج کبوتر خانه، یخچال خشتی، شهرک صنایع‌دستی سفال و سرامیک از دیگر جاذبه‌های گردشگری میبد بود که در ایام عید مورد استقبال مسافران داخلی و خارجی قرار گرفته است  .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز