به منظور بررسی صلاحیت داوطلبین:

پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر شهرستان فیروزکوه برگزار شد

۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۳:۰۱:۳۴
کد خبر: ۵۴۲۶۸۵
پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر شهرستان فیروزکوه برگزار شد
فرماندار شهرستان فیروزکوه در جلسه هیأت اجرایی پنجمین دوره شوراهای شهر وو روستا ها گفت. یکی از مهمترین نقش های هیأت اجرایی انتخابات شوراها در کنار سایر وظایف انتخاباتی، تائید و یا عدم تائید صلاحیت داوطلبان است.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران؛ به منظور بررسی صلاحیت داوطلبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر شهرستان فیروزکوه، با حضور فرماندار شهرستان و رئیس حوزه انتخابیه، معاونت سیاسی و انتظامی و رئیس هماهنگی انتخابات شهرستان، دبیر هماهنگی انتخابات شهرستان، رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان و اعضای هیأت اجرایی، پنجمین نشست هیأت اجرایی در محل فرمانداری شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

طاهری فرماندار شهرستان در ابتدا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، رای مردم را حق الناس دانست و گفت: به تمام افرادی که به هر نحوی در اجرای فرآیند انتخابات شهرستان از مرحله ثبت نام داوطلبان تا زمان اعلام نتایج نقش دارند توصیه اکید کرده ام که هر گونه اقدامی باید به دور از جانبداری و منطبق بر متن و روح قوانین و مقررات باشد تا از بروز سوء برداشت و یا سوء تفاهم در مراحل مختلف انتخابات جلوگیری شود.

 

وی ادامه داد: یکی از مهمترین نقش های هیأت اجرایی انتخابات شوراها در کنار سایر وظایف انتخاباتی، تائید و یا عدم تائید صلاحیت داوطلبان است که این امر پس از دریافت پاسخ استعلام از مراکز 4گانه و در جلسات هیأت اجرایی روی می دهد.

 

طاهری تصریح کرد: این فرآیند نیز جزئی از روند انتخابات است ولی دقت و حساسیت ویژه ای را می طلبد زیرا افرادی که داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند، انتظار دارند این فرآیند در فضایی سرشار از دقت و عدالت به انجام برسد تا افراد واجد الشرایط و معیارهای قانونی پا به عرصه انتخابات بگذارند.

 

طاهری رئیس حوزه انتخابیه شهرستان فیروزکوه بیان کرد: بر اساس قانون، چنانچه داوطلبانی در هیأت نظارت بر انتخابات مورد تأیید قرار نگیرند، آنها می‌توانند برای انتخابات شوراهای شهر به هیأت نظارت بر انتخابات استان تهران و برای انتخابات شوراهای روستا به هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان فیروزکوه اعتراض خود را اعلام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز