استاندار کهگیلویه وبویراحمد

تقدیر استاندار از عملکرد اداره کل امور مالیاتی استان

۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۲:۳۶:۳۳
کد خبر: ۵۴۲۸۵۹
تقدیر استاندار از عملکرد اداره کل امور مالیاتی استان
استاندار کهگیلویه وبویراحمد از عملکرد اداره کل امور مالیاتی استان تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج;استاندار در دیدار با مدیرکل و معاونان اداره کل امور مالیاتی استان تقدیر استاندار از عملکرد اداره کل امور مالیاتی استانضمن تقدیر از عملکرد خوب مجموعه مالیاتی در پیشبرد اهداف اقتصادی استان گفت:جایگاه برتر این مجموعه در کشور موید تلاش بی وقفه کارکنان و تعامل سازنده با مودیان مالیاتی استان است که موجب شده تا ضمن رعایت حقوق شهروندان،حقوق حقه ی دولت نیز وصول شود.

خادمی با اشاره به رشد چشمگیر درآمدهای پایدار مالیاتی نسبت به درآمدهای نفتی افزود: پرداخت مالیات نقش بسیار موثری در استقلال اقتصادی کشور دارد.

وی ادامه داد: برای تحقق استقلال اقتصادی کشور باید در اجرای شاخص های اقتصاد مقاومتی که یکی از مهم ترین آنها اجرای طرح جامع مالیاتی است تلاش شود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: شهروندان با تمکین به امر مالیات و همکاری با دولت نقش ارزنده ای در توسعه و آبادانی شهر و دیار خود دارند.

خادمی در خصوص نحوه تخصیص عوارض مالیات بر ارزش افزوده ادامه داد: مقرر شد تا عوارض وصولی از شهروندان به نسبت جمعیت در طرح های عمرانی تعریف شده شهرهای استان هزینه تا ضمن فرهنگ سازی مالیاتی منابع وصولی هر شهر برای شهروندان همان شهر صرف شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان نیز در این دیدار با اشاره به موفقیت های اخیر این اداره کل در کشور گفت: در سال گذشته اداره ی کل امور مالیاتی استان در بحث رسیدگی به پرونده های مالیاتی اشخاص حقوقی و حقیقی، به عنوان دستگاه برتر کشور معرفی شد.

محمدعلی غفاری افزود: تعامل و همکاری دوسویه ی این اداره کل با مؤدیان مالیاتی استان سبب شد تا مجموعه ی مالیاتی استان در انجام وظایف محوله و تحقق اهداف مصوب پیش بینی شده در بین ادارات کل در جایگاه دوم کشور قرار گیرد.

وی ادامه داد: این اداره کل در شاخص رشد پنج ساله عملکرد مالیاتی،جایگاه نخست را از آن خود کرد.

مدیرکل امور مالیاتی استان گفت: کسب جایگاه اولی در ابلاغ اوراق مالیاتی از دیگر موفقیت های اداره کل امور مالیاتی استان بود که مورد تقدیر مدیران سازمان امور مالیاتی کشور هم قرار گرفت.

محمدعلی غفاری با اشاره اجرای طرح جامع مالیاتی در استان گفت:با تلاش شبانه روزی همکاران و با تسریع در روند مهیا کردن زیرساخت ها، هم اکنون اجرای این طرح در استان در مراحل پایانی قرار دارد و در پایان سال 1395 گروه اینتکس(سیستم نرم افزاری طرح جامع) طرح جامع مالیاتی این اداره کل بهترین عملکرد را در بین ادارات کل سراسر کشور به خود اختصاص داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز