رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان:

تایید صلاحیت ۱۳ داوطلب انتخابات میان دوره ای مجلس در غرب هرمزگان/ثبت نام ۸۸۵۰ داوطلب برای ۴۴۱۴ کرسی شوراهای شهر و روستا در هرمزگان

۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۷:۲۵:۲۶
کد خبر: ۵۴۳۲۲۹
تایید صلاحیت ۱۳ داوطلب انتخابات میان دوره ای مجلس در غرب هرمزگان/ثبت نام ۸۸۵۰ داوطلب برای ۴۴۱۴ کرسی شوراهای شهر و روستا در هرمزگان
رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: با بررسی هیئت نظارت و طبق اعلام این هیئت از 47 داوطلب انتخابات میان دوره ای مجلس در غرب هرمزگان، 13 نفر تایید صلاحیت شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،‌ بهروز اکرمی در نشست خبری با بیان اینکه سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی روز 29 اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در هرمزگان برگزار می شود، عنوان کرد: در انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه غرب هرمزگان پس از ثبت نام 51 داوطلب، چهار نفر انصرف دادند و پرونده 47 داوطلب در هیئت اجرایی مورد رسیدگی قرار گرفت که در این بررسی ها شش نفر رد صلاحیت شدند و در نهایت پرونده تمامی 47 داوطلب به هیئت نظارت ارسال شد.

وی ادامه داد: با بررسی هیئت نظارت و طبق اعلام این هیئت از 47 داوطلب، 13 نفر تایید صلاحیت شدند و افراد رد صلاحیت شده نیز حق اعتراض دارند که پرونده آنها مجددا رسیدگی خواهد شد و در نهایت روز 20 اردیبهشت آگهی اسامی نامزدهای انتخابات میان دوره ای مجلس در غرب هرمزگان منتشر خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان در ادامه به روند انتخابات شوراهای شهر و روستا در این استان اشاره کرد و بیان داشت: در استان هرمزگان 871 داوطلب برای انتخابات شوراهای شهر و 7979 داوطلب نیز برای انتخابات شوراهای روستا و در مجموع 8850 نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت نام کرده اند.

اکرمی تصریح کرد: در هرمزگان 198 کرسی شوراهای شهر و 4216 کرسی شوراهای روستا وجود دارد که مجموع آنها 4414 کرسی است و تعداد کرسی های انتخابات شوراها در استان در این دوره افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه تعداد داوطلبان زن در این دوره از انتخابات شوراها در هرمزگان 28 درصد افزایش یافته است، اظهار داشت: کار رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها در هیئت های اجرایی تا 23 فروردین انجام می شود و از سوم تا ششم اردیبهشت نیز افراد رد صلاحیت شده مهلت اعتراض دارند و در نهایت روز 17 اردیبهشت اسامی نهایی کاندیداها اعلام خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، بیان داشت: ثبت نام این انتخابات از 22 تا 26 فروردین انجام می شود و مهلت تشکیل هیئت های اجرایی نیز از 22 تا 24 فروردین است.

اکرمی با تاکید بر اینکه استفاده از امکانات دولتی و عمومی به سود و یا به ضرر کاندیداها ممنوع است، عنوان کرد: تبلیغات زودهنگام به خصوص در فضای مجازی رصد می شود و تخلفات و جرائم به مراجع مربوطه گزارش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز