با حضور در خانه کاراته قزوین؛

رییس کمیسیون اصل نود از اردوی تیم ملی کاراته بازدید کرد

۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۰:۲۳:۵۶
کد خبر: ۵۴۳۳۸۱
رییس کمیسیون اصل نود از اردوی تیم ملی کاراته بازدید کرد
داود محمدی رییس کمیسیون اصل نود و نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی از اردوی آمادگی تیم ملی کاراته در خانه کاراته قزوین بازدید بعمل آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، در پی برگزاری اردوی آماده سازی ملی پوشان کاراته کشورمان در قزوین داود محمدی رییس کمیسیون اصل نود و نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در خانه کاراته قزوین در جریان روند آماده سازی ملی پوشان قرار گرفت.

دکتر محمدی در این بازدید که عباس علایی مقدم قائم مقام و معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان قزوین، دکتر بابایی رییس هیات کاراته قزوین، بهزاد درویشی سرپرست گروه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان قزوین، مربیان، پیشکسوتان و اعضای هیات کاراته قزوین حضور داشتند، ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد باسعادت مولی الموحدین امیر مومنان حضرت علی(ع)، کاراته را از رشته های موفق و مدال آور کشورمان معرفی کرد که توانسته است در چند سال اخیر افتخارات بسیار ارزشمندی را برای ورزش ایران اسلامی کسب نماید.

وی المپیکی شدن کاراته را نقطه عطف ورزش کشورمان عنوان کرد و افزود: با اضافه شدن رشته کاراته به المپیک 2020؛ کاراته کشورمان روزهای بسیار خوبی را پیش رو خواهد داشت و قهرمانان شایسته کاراته کشورمان با امید به درخشش در مهمترین آوردگاه ورزشی جهان و کسب مدال در این رویداد بزرگ؛ تمرینات منسجمی را انجام می دهند که امیدواریم با برنامه ریزی های وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کاراته، تیم ملی در مسابقات پیش رو بویژه بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و همچنین المپیک 2020 موفقیت های ارزشمندی را بدست آورد.

سرپرستی اولین اردوی آمادگی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان که در قزوین در حال برگزاری است بر عهده حمیدرضا داوری داور بین المللی و دبیر هیات کاراته استان قزوین می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز