مدیر منطقه ۷ ورزش‌های همگانی کشور:

استاندار همدان سفیر ویژه ورزش همگانی شد

۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۰:۵۱:۵۶
کد خبر: ۵۴۳۴۲۵
استاندار همدان سفیر ویژه ورزش همگانی شد
هادی سبزواری گفت: استاندار همدان به عنوان سفیر ورزش همگانی معرفی شده که با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی نشان ویژه دریافت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان،  مدیر منطقه 7 ورزش‌های همگانی کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به اهدای نشان ویژه سفیر همگانی، اظهار کرد: این نشان ویژه قرار است اواخر ماه جاری با حضور علی مجدآرا رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی به استاندار همدان تقدیم شود.

وی با بیان اینکه استاندار همدان یکی از ارکان اصلی در توسعه ورزش به ویژه در بخش ورزش همگانی بوده است، گفت: هم اکنون با حمایت های صورت گرفته توانسته‌ایم در صدر مشارکت جمعیت استان در فعالیت ورزش‌های همگانی در بین استان‌های کشور قرار بگیریم.

مدیر منطقه 7 ورزش‌های همگانی کشور بیان کرد: اهتمام ویژه استاندار همدان، معاونان استاندار و نیز مدیرکل دستگاه ورزش استان در تشکیل شورای ورزش همگانی و توجه جدی به توسعه رشته‌های زیرمجموعه همگانی برای مشارکت آحاد مردم استان همدان قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه توسعه ورزش‌های همگانی تاثیر مستقیم در سلامت جامعه دارد، گفت: سال گذشته استان همدان با 500 برنامه فرهنگی ورزشی سهم بسزایی در ترویج ورزش همگانی در بین مردم داشت.

سبزواری با اشاره به اینکه فعالیت 13 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در ورزش همگانی همدان نشان از علاقه‌مندی مردم این استان دارد، افزود: براساس آمارهای اعلام شده، ورزش همگانی بیشترین بیمه شده ورزشی را در بین هیأت‌های استان همدان دارد.

وی تأکید کرد: تدوین و اجرای سند راهبردی توسعه ورزش همگانی یکی از مهمترین برنامه‌ها در سطح استان همدان است و  در راستای اهداف این سند، ورزش همگانی به صورت گسترده‌تر در عموم مردم فرهنگسازی و نهادینه می‌شود.

مدیر منطقه 7 ورزش‌های همگانی کشور خاطرنشان کرد: علی مجدآرا اواخر فروردین ماه جاری قرار است به همدان سفر کند و علاوه بر حضور در مجمع انتخابات هیأت ورزش‌های همگانی استان همدان، با مسؤولان اجرایی این استان دیدار خواهد داشت.

 

نظر شما