رییس فدراسیون هندبال دردیداربا "عزیزپور":

لرستان دارای پتانسیل و استعداد بالقوه ایی در هندبال است

۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۲:۱۲:۱۳
کد خبر: ۵۴۳۴۹۲
لرستان  دارای پتانسیل و استعداد بالقوه ایی در هندبال است
مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان با رییس فدراسیون هندبال پیرامون راههای توسعه و گسترش بیش از پیش هندبال در استان لرستان دیدار و گفت و گو کردند.
به گزارش خبرگزاری برناازلرستان، در این دیدار ابتدا علی یاور عزیزپور مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان با تبریک انتخاب مجدد علیرضا رحیمی به ریاست فدراسیون هندبال گفت: انتظار جامعه ورزش لرستان از ریاست فدراسیون هندبال به عنوان یک مدیر باتجربه بیشتر از این حرفهاست و من اطمینان دارم که با حضور شما هندبال استانها توسعه بیشتری خواهد یافت.
رییس فدراسیون هندبال نیز با ابراز خرسندی از حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان در فدراسیون گفت: حضور جناب عزیزپور و ارتباط نزدیک با فدراسیون بیانگر اهمیتی است که ایشان برای ورزش استان بخصوص هندبال قاِئل هستند و ما این ارتباطات را به فال نیک می گیریم.
رحیمی با اشاره به اینکه استان لرستان و شهرهایی مثل الشتر و خرم آباد دارای پتانسیل و استعداد بالقوه ایی در هندبال است افزود: ما در گذشته هندبالیست های خوبی در رده ملی از لرستان داشتیم و اگر باشگاه ها و اسپانسرها توجه بایسته ایی به هندبال استان داشته باشند یقینا استعدادهای خوبی در هندبال ایران از بین جوانان مستعد لرستان در ایران و آسیا شکوفا خواهند شد.
در این دیدار ضرغام علیجانی معاون اداره کل ورزش لرستان ، فرامرز می آبادی دبیرکل فدراسیون هندبال و علی رحمانیون از کارشناسان وزارت ورزش و مسئول همگانی هندبال نیز حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز