کاظم زاده:

به داد مناطق نفتی دهلران برسید

۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۳:۱۹:۲۱
کد خبر: ۵۴۳۵۷۸
به داد مناطق نفتی دهلران برسید
علی رغم این که گفته شده منابع نفتی دهلران منابع مشترکی است اما همواره مورد بی توجهی مسئولان قرار گرفته است.

به گزارش برنا-ایلام-نماینده مردم دره شهر،دهلران،آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: علی رغم اینکه بارها گفته شده که به مناطق مشترک نفتی دهلران توجه شود اما همواره با بی توجهی برخی از مسئولان روبرو هستیم.

شادمهر کاظم زاده نماینده مردم دره شهر، دهلران،  آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی با کردپرس اظهار کرد: علی رغم این که گفته شده منابع نفتی دهلران منابع مشترکی است اما همواره مورد بی توجهی مسئولان قرار گرفته است.

وی همچنین با انتقاد از مدیر مناطق نفت مرکزی گفت:مدیر مناطق نفت مرکزی آقای سلبعلی کریمی که ظاهرا خطش را از خط 《علی》سلب کرده و به عنوان یک《کار چاقکن》صرفا در تهران به ارسال و جذب نیروهای غیر بومی برای شهرستان دهلران ظرف این دو سه سال اقدام نموده هم مدیریتش مورد بازبینی قرار گیرد

وی خاطر نشان کرد: من از سیاست های کلی آقای زنگنه وزیر محترم نفت تشکر میکنم، منتها انتظار دارم روی حوزه تمرکز بیشتری داشته باشند و استفاده از نیروهای بومی به عنوان یک اولویت مورد توجه قرار گیرد.

وی اذعان کرد: در شرایط موجود داد مردم به بیداد تبدیل شده چرا که از نیروهای بومی استفاده نمی کنند و عملا شرکت های بومی هم از پرسنل بومی بهره نمی گیرند.حتی پیمانکاران تامین غذا و راننده،کارگر را از بیرون به آنجا می برند.

نماینده دره شهر، دهلران، آبدانان و بدره ادامه داد: این حرف دل مردم شهرستان دهلران و دره شهر و آبدانان و بدره است که چرا از نیروهای بومی استفاده نمی کنند و من بسیار نگرانم که این بی تدبیری آقای کریمی کار دست منطقه بدهد و افزایش مشکلاتی بیانجامد که جمع کردن آن ممکن نباشد

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز