نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

فعالیت‌های بنیادمسکن ماندگار و موجب توسعه و پیشرفت کشور است

۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۵:۰۹:۴۶
کد خبر: ۵۴۳۷۲۷
فعالیت‌های بنیادمسکن ماندگار و موجب توسعه و پیشرفت کشور است
نماینده ولی فقیه در استان گفت: فعالیت های بنیادمسکن ماندگار و موجب توسعه و پیشرفت کشور است

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، به مناسبت 21 فروردین سالروز فرمان تاریخی حضرت امام(ره) مبنی بر افتتاح حساب 100 و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و فرخنده میلاد امام علی(ع) حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد میرعمادی نماینده محترم ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد با کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان دیدار کردند.

در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی ضمن تبریک حلول ماه رجب و میلاد امام علی(ع)، سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را گرامی داشته و اظهار داشت: یاد و خاطره حضرت اما(ره) را گرامی می‌داریم که با نفس گرم و قدسی نهادی را تأسیس نمودند که منشأ آثار و برکات فراوانی باشد. امروز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توانسته است کارهایی را انجام دهد که این کارها ماندگار است، کارهایی که موجب توسعه و پیشرفت کشور است.

نماینده ولی‌فقیه در استان افزود: از مهم‌ترین دستاوردهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محرومیت‌زدایی و حل مشکل مسکن در روستاها می‌باشد و طرح‌های هادی روستایی نیز زمینه‌ساز توسعه و آبادانی روستاها شده است.

امام‌جمعه خرم‌آباد در پایان خواستار کمک همه مسئولین استان در جهت تقویت همه‌جانبه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گردید و بیان داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نه‌تنها تاکنون بر دوش دولت هزینه‌ای را تحمیل نکرده بلکه با استفاده از توان نیروهای متخصص خود در کنار تمام دولت‌ها با تمام وجود به مردم خدمت کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز