مدیر منطقه سه شهرداری قزوین خبر داد؛

بهره برداری از بوستان باران در قزوین

۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۳:۲۴:۴۶
کد خبر: ۵۴۴۰۳۲
بهره برداری از بوستان باران در قزوین
کیومرث فدائی فر از بهره برداری بوستان باران برای رفاه حال شهروندان در محله کوثر قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، آیین افتتاح بوستان باران در ناحیه شهری کوثر با حضور محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، شهردار قزوین، کیومرث فدائی فر مدیر منطقه سه شهرداری قزوین، رییس و اعضای شورای شهر قزوین و سایر مسوولان استانی و شهری برگزار شد.

کیومرث فدائی فر مدیر منطقه سه شهرداری قزوین افزود: بوستان باران در مساحت 4هزار مترمربع با اعتبار عمرانی 600میلیون تومان در قالب رعایت استانداردهای لازم احداث شده است.

فدائی فر با بیان اینکه مدیریت شهری قزوین در تلاش است تا خدمات بهتری در شان شهروندان ارائه کند اذعان کرد: بوستان باران با استانداردهای لازم یک بوستان احداث و دارای امکاناتی چون سرویس بهداشتی، مبلمان شهری، نورپردازی و فضای سبز می باشد.

این مقام مسوول بیان کرد: از 4هزار مترمربع فضای این بوستان 2هزار مترمربع آن فضای سبز است که این مهم در راستای ایجاد و گسترش فضای سبز و نشاط می باشد.

وی توضیح داد: تعاونی کوثر که اکنون نام آن موسسه میثاق رزم آوران است نسبت به شهرداری قزوین تعهد دارد تا 6بوستان در ناحیه شهری کوثر احداث کند که این بوستان اولین بوستانی که از تعهدات این موسسه احداث شده است.

فدائی فر بیان کرد: شهروندان ناحیه شهری کوثر نیاز به ارائه خدمات بهتری دارند و امیدواریم 5بوستان دیگر به زودی از سوی موسسه میثاق رزم آوران احداث و مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی به احداث سرویس بهداشتی اشاره و ابراز کرد: احداث سرویس های بهداشتی یکی از اقدامات مهم و ضروری در شهر قزوین بود که خوشبختانه شهرداری قزوین در این زمینه موفق بوده و هر ساله تعدادی سرویس بهداشتی برای افزایش رفاه حال شهروندان احداث کرده است.

این مقام مسوول اضافه کرد: در این بوستان سرویس بهداشتی احداث شده است که قابلیت بهره برداری برای معلولان و افراد کم توانا دارد و این مهم جای تقدیر و تشکر دارد.

فدائی فر بیان کرد: سازمان های شهرداری قزوین در کنار هم به خوبی قرار می گیرند تا پروژه ها به بهره برداری برسد که در اجرای این پروژه شرکت بهسازان آینده قزوین، سازمان خدمات طراحی و زیباسازی به خوبی مشارکت کردند.

بوستان باران2

نظر شما