افسر کشیک سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین:

حریق در مغازه تعویض روغنی ناصرآباد اطفا شد

۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۳:۳۹:۴۹
کد خبر: ۵۴۴۰۴۷
حریق در مغازه تعویض روغنی ناصرآباد اطفا شد
افسر کشیک وقت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: آتش سوزی مغازه تعویض روغنی در شهرک ناصرآباد با تلاش آتش نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مرتض جمالی افسر کشیک وقت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین اظهار کرد: با تلاش آتش نشانان حریق در مغازه تعویض روغنی ناصرآباد اطفا و از سرایت آن به ساختمان های همجوار جلوگیری شد.

جمالی در تشریح این حادثه خاطرنشان کرد: در تماس مردمی با سامانه 125 آتش نشانی قزوین، از آتش سوزی مغازه تعویض روغنی در خیابان اصلی شهرک ناصرآباد روبروی آرامستان خبر داده شد که بلافاصله تعداد چهار دستگاه خودروی ویژه اطفا حریق از ایستگاه های شماره چهار، پنج و شش محمودآباد در محل حادثه حاضر شده و مشاهده کردند مغازه تعویض روغنی در طبقه همکف یک ساختمان سه طبقه دچار حریق شده و آتش به علت وجود مواد قابل اشتعال فراوان به سرعت در حال گسترش و سرایت به طبقات فوقانی ساختمان می باشد.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل و با توجه شرایط حریق سریعاً به دو گروه تقسیم شده که یک گروه با تجهیزات اطفایی مناسب اقدام به خاموش کردن آتش کرده و گروه دیگر برای یافتن افراد محبوس شده احتمالی وارد ساختمان شدند.

این نیروی آتش نشانی تصریح کرد: خوشبختانه در این آتش سوزی به هیچ کس صدمه ای نرسید و آتش نشانان پس از خاموش کردن کامل آتش و ایمن سازی محل با تحویل صحنه حادثه به عوامل انتظامی و مالک مغازه به ماموریت خود پایان دادند.

جمالی در پایان با اشاره به ازدحام جمعیت در نزدیکی محل حادثه از عموم شهروندان درخواست کرد در زمان وقوع حریق برای تسریع در امر امداد رسانی و پیشگیری از بروز حوادث احتمالی از تجمع در اطراف محل حادثه جداً خودداری کنند.

آتش نشانی2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز