با حضور در منطقه مسکونی مهرگان؛

نماینده مردم قزوین از روند ساخت بوستان بهشت بازدید کرد

۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۴:۰۳:۵۹
کد خبر: ۵۴۴۰۶۵
نماینده مردم قزوین از روند ساخت بوستان بهشت بازدید کرد
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با حضور در منطقه مسکونی مهرگان از روند ساخت بوستان 20هکتاری بهشت در این منطقه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا قزوین، دکتر داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون اصل نود همراه با حسین بهزادپور شهردار و علی کاظمی رییس شورای شهر محمدیه و جمعی از مسوولان از روند ساخت بوستان 20هکتاری بهشت به عنوان بزرگترین پارک درون شهری کشور در ناحیه مسکونی مهرگان بازدید کرد و در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

محمدی در این بازدید گفت: با پیگیری برای تامین منابع مالی امیدواریم در اردیبهشت ماه امسال این پارک آماده بهره برداری ساکنان مسکن مهر شود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از شهردار و اعضای شورای اسلامی در ایجاد چنین فضایی برای ساکنین ناحیه شهری مهرگان اظهار کرد: در مکاتبه و هماهنگی هایی که با استاندار و معاونت عمرانی صورت گرفته مقرر شد با توجه به افزایش جمعیت در این ناحیه از محل ارزش افزوده توجه ویژه ای به بودجه شهرداری محمدیه شود تا طرح های مهم پیش بینی شده به سرعت عملیاتی گردد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی افزود: خوشبختانه در اسفند ماه سال گذشته بودجه خوبی به شهرداری برای تکمیل پارک بهشت تزریق شد که شهرداری محمدیه با توجه به این قضیه می تواند به تعهدات خود عمل کند.

محمدی با اشاره به طراحی جامع این پارک و قابلیت هایی مانند فضای سبز، گیاهان دارویی و تزیینی عنوان کرد: این امر می تواند مردم را به استفاده از داروهای گیاهی تشویق کند.

وی ایجاد فضا برای ورزش همگانی در کنار امکاناتی مانند پیست های پیاده روی، اسکیت، دوچرخه سواری، زمین های فوتبال و فوتسال و ورزش های رزمی را از مزیت های این پارک دانست که می تواند در سلامت شهروندان نفش بسزایی ایفا کند.

این نماینده مجلس همچنین بر لزوم تلاش همگانی برای تسریع در تکمیل این پروژه تاکید کرد و گفت: با تکمیل این پارک در اسرع وقت می توان شاهد تزریق روحیه نشاط و شادابی به مردم مهرگان بود.

حسین بهزادپور شهردار محمدیه هم در این بازدید گفت: با افتتاح پارک ۲۰هکتاری مهرگان و توسعه فضاهای تفریحی و بوستان ها در محدوده مسکن مهر به ارتقای کیفیت زندگی در این ناحیه کمک شایانی خواهد شد.

بهزادپور اظهار کرد: تامین خدمات زیربنایی و روبنایی در ناحیه شهری مهرگان با همکاری دستگاه های خدمات رسان در دستور کار است و این روند در سال های اخیر به خوبی عملیاتی شده است.

وی با اشاره به رویکرد خوب شهرداری و شورای شهر برای تامین خدمات رفاهی مردم ابراز کرد: با همه مشکلات مالی پروژه هایی که به نشاط و شادابی و رفاه مردم کمک می کند در دستور کار شورا و شهرداری قرار دارد که احداث پارک بهشت نیز در همین راستا می باشد.

شهردار محمدیه از بهره برای از این پارک در بهار امسال خبر داد و گفت: با توجه به  قراردادی که با پیمانکار مربوطه در شهریور منعقد شد این پروژه در بهار امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی درخصوص منابع مالی این پروژه هم اظهار کرد: خوشبختانه با مساعدت استاندار، حمایت معاون عمرانی و مدیرکل راه شهرسازی و همراهی اعضای شورای شهر حدود ۱۰میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل احداث پارک بهشت پیش بینی و از طریق فروش زمین معادل ۷۰درصد و مابقی هم از محل اعتبارات شهرداری به صورت نقدی تامین شد.

شهردار محمدیه از این پارک بعنوان بزرگترین پارک درون شهری کشور یاد کرد و گفت: پارک بهشت مهرگان دارای طراحی خاصی است که درحال حاضر از پیشرفت ۹۵درصدی برخوردار است و امیدواریم در ماه آینده  با حضور مسوولان ارشد استان به بهره برداری برسد.

علی کاظمی رییس شورای شهر محمدیه نیزبا بیان اینکه پارک بهشت اقدام ارزشمندی از سوی مسوولان برای خدمت به مردم خوب و نجیب مهرگان است گفت: با بهره برداری از پارک بهشت تحول عظیمی در فضاهای سبز مهرگان ایجاد و به شادابی مردم این منطقه کمک خواهد شد.

کاظمی از تخصیص زمین برای احداث بیمارستان در محمدیه هم خبر داد و اظهار کرد: علاوه بر احداث بوستان در خصوص احداث بیمارستان هم گام هایی برداشته و زمینی برای این کار واگذار شده که عملیات اجرایی آن برعهده مسوولان دانشگاه علوم پزشکی می باشد.

مهرگان2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز