امام جمعه باقرشهر:

امروزه شاهد رشد زیاد درخت تناور اعتکاف در نظام جمهوری اسلامی هستیم

۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۰:۰۴:۴۹
کد خبر: ۵۴۴۴۷۳
امروزه شاهد رشد زیاد درخت تناور اعتکاف در نظام جمهوری اسلامی هستیم
آیت اله سید احمد موسوی با اشاره به اینکه در ۶هزار مسجد در سراسر کشور اعتکاف برگزار شده است خاطر نشان کرد:امروزه شاهد رشد زیاد درخت تناور اعتکاف در نظام جمهوری اسلامی هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران،آیت اله سید احمد موسوی امام جمعه باقرشهر در نماز جمعه این هفته که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد مرحوم حائری یزدی را بنیانگذار سنت حسنه اعتکاف دانست و گفت:مراسم اعتکاف  بخوبی و با استقبال جوانان و مردان و زنان مومن در سراسر کشور برگزار شد و در ۶هزار مسجد در سراسر کشور مراسم اعتکاف برگزار شد.

وی در ادامه انتخابات پیش رو را بسیار مهم و حیاتی عنوان کرد و افزود: در ایام ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری هستیم که تا نزدیک ظهر امروز بیش از ۷۰۰ نفر ثبت نام کردند.

خطیب موقت نماز جمعه باقرشهر به شرایط شرکت کنندگان اشاره کرد و گفت : ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری شرایطی دارد که رجل مذهبی سیاسی بودن، شناخته شدن در میان مردم، ایرانی الاصل بودن، مدیر و مدبر بودن، مومن و متدین بودن و حسن سابقه و .. تعدادی از شرایط آن است.

وی افزود: در مورد انتخاب شوندگان در شورای اسلامی شهر هم شرایطی مانند تابعیت ایران، حداقل سن ۲۵ سال، اعتقاد و التزام به ولایت مطلقه فقیه ، ابراز وفاداری به قانون اساسی جمهوری اسلامی، کارت پایان خدمت، سکونت در منطقه ثبت نام کرده، داشتن تحصیلات کارشناسی به بالاتر و … از مهم ترین شرایط انتخابات شورای اسلامی شهرها می باشد.

آیت اله موسوی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه اوضاع جهانی اصلا خوب نیست و دروغگویان و ستمگران و ظالمان در دنیا حکومت می کنند و هرکاری دلشان می خواهد انجام می دهند و جامعه جهانی را از بی عدالتی پر کرده اند، متاسفانه در یمن شاهد هستیم که ۲۰ میلیون انسان زیر بمب های آمریکایی انگلیسی صهیونیستی و وهابی های عربستان درحال جان دادن هستند و دچار گرسنگی، فقر و سوء تغذیه شده اند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز