محمدکرم محمدی در حاشیه دیدار با امام جمعه پیشوا گفت:

حضور مردم در انتخابات، رمز ماندگاری نظام است

۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۸:۱۸:۲۹
کد خبر: ۵۴۴۵۰۷
حضور مردم در انتخابات، رمز ماندگاری نظام است
فرماندار شهرستان پیشوا گفت: ملت ما همواره گوش به فرمان رهبری و علماء بزرگوار بوده و هستند و در صحنه های مختلف از جمله راهپیمایی ها و انتخابات حضور پر شوری داشته اند و این رمز ماندگاری نظام است.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، محمدکرم محمدی در حاشیه دیدار با آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ورامین با اشاره به توانمندی های شهرستان پیشوا در بخش تولید محصولات کشاورزی و دامپروری  اظهار داشت: در شهرستان پیشوا بنگاه های صنعتی زیادی نداریم و بیشتر تمرکز و توانایی این شهرستان در بخش کشاورزی و دامپروری است.

وی با بیان اینکه بارندگی های امسال و سال گذشته شرایط خوبی برای تولیدات کشاورزی فراهم کرده است، ادامه داد: امسال، سال خوب و پر برکتی برای بخش کشاورزی است و امیدواریم قیمت محصولات کشاورزی افت قیمت کمتری داشته باشد تا کشاورزان به رونق اقتصادی که استحقاق آن را دارند برسند.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا گفت: مردم پیشوا سالانه بیش از ۷۵۰ هزار تن محصولات جالیزی تولید می کنند و این محصولات، نیاز تهران و چند استان دیگر در کشور را تامین می کند.

فرماندار پیشوا از برنامه های این شهرستان برای تکمیل چرخه تولید محصولات کشاورزی خبر داد و تاکید کرد: در پی تکمیل چرخه تولید و صادرات محصولات کشاورزی، جالیزی و دامپروری هستیم تا این محصولات سبب اشتغال بیشتر شهرستان شده و توسعه و شکوفایی را برای منطقه به ارمغان آورده و کاهش مهاجرت جوانان به شهرهای بزرگ را شاهد باشیم.

وی فراهم نبودن زیر ساختهای شهرستان را از عوامل عمده سخت شدن کار در این شهرستان دانست و اضافه کرد: باید عملکرد جهادی و انقلابی باشد تا بتوانیم بر مشکلات پیروز شویم.

محمدی برخی مشکلات شهرک های تازه تاسیس در پیشوا را مورد اشاره قرار داد و گفت: نبود اماکن فرهنگی و مذهبی در این شهرک ها سبب وجود برخی مشکلات فرهنگی در این مناطق شده که در حال رفع آن ها هستیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: هرگاه نظام نیاز داشته است، مردم فارغ از برخی دل خوری ها به تکلیف خود عمل کرده و در صحنه های انقلابی حاضر شده اند و خواهند شد.

وی گفت: ملت ما همواره گوش به فرمان رهبری و علماء بزرگوار بوده و هستند و در راهپیمایی ها و انتخابات حضور پر شوری داشتند و این رمز ماندگاری نظام است، در انتخابات پیش رو نیز مشارکت بالای ۶۰ درصدی مردم را شاهد خواهیم بود و این امر نشان دهنده آن است که مردم به کشور، نظام و رهبری خود پایبند هستند.

فرماندار پیشوا در ادامه به دیدار خود با آیت الله محمودی اشاره کرد و گفت: ایشان پدر معنوی سراسر دشت ورامین هستند و عملکرد بزرگوارانه شخص ایشان موجب ارادت مردم این منطقه شده است.

وی ادامه داد: آیت الله محمودی از «السابقون» و یادگاران زمان امام( ره) هستند و هدایت های ایشان همواره در دشت ورامین، شامل شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک نافذ است و ما از این رهنمودها بهره می گیریم.

در این دیدار که مناسبت میلاد فرخنده امیر مومنان حضرت علی(ع) و بزرگداشت روز پدر صورت گرفت، احمد ملایری بخشدار مرکزی پیشوا و حجت الاسلام منتظری رئیس  تبلیغات اسلامی این شهرستان نیز حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز