کشتی «کروز» اقیانوس پیما با ۲۱۱ گردشگر در قشم پهلو گرفت

۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۸:۳۲:۰۳
کد خبر: ۵۴۴۵۲۳
کشتی «کروز» اقیانوس پیما با ۲۱۱ گردشگر در قشم پهلو گرفت
مدیر امور بنادر و حمل و نقل دریایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: نخستین کشتی «کروز» اقیانوس پیما صبح روز پنجشنبه بیست چهارم فرودین با 211 گردشگر در بندر کاوه قشم پهلو گرفت.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، پژمان بهرامی بیان کرد: حرکت کشتی اقیانوس پیمای کروز شب گذشته از جزیره کیش شروع شد و با سپری کردن یک شب بیاد ماندنی مسیر دریایی بین کیش و قشم، این شناور تفریحی صبح امروز در اسکله کاوه پهلو گرفت.

وی ادامه داد: فراهم کردن سفری ایمن و خاطره انگیز برای مسافران بر روی آب‌های نیلگون خلیج‌ فارس از مهمترین اهداف سفر این کشتی بین جزایر قشم و کیش است.

به گفته مدیر امور بنادر و حمل و نقل دریایی سازمان منطقه آزاد قشم، جاذبه های فراوان جزایر خلیج فارس به ویژه قشم و کیش مهمترین دلیل برای راه اندازی خط دریایی بین این دو جزیره با هدف استفاده گردشگران از ظرفیت های این دو جزیره در یک سفر تفریحی دریایی است که در دستور کار دو منطقه آزاد قرار گرفته است.

بهرامی یادآور شد: امیدواریم نخستین سفر دریایی بین کیش و قشم منجر به تقویت حوزه گردشگریی این جزیره با حضور شمار بیشتری از مسافران و جلوگیری از خروج میلیون ها دلار ارز کشور برای تماشای اماکن گردشگری نقاط خارجی شود.

بنا به این گزارش، کشتی گردشگری 9 طبقه ای کروز دارای 176 متر طول و 23 متر عرض است. 77 کابین از مجموع 130 کابین این شناور از نوع کلاس ویژه است و کشتی کروز از 417 تخت اقامتی برخوردار است.

سه هزار و 500 متر مربع فضای رستورانی، دو سالن سینما، کتابخانه، اتاق مطالعه، سالن برگزاری همایش و اتاق بازی برای کودکان و آشپزخانه ایرانی برای پخت انواع غذاها از دیگر امکانات این کشتی تفریحی است.

مسیر دریایی بین جزیره قشم وکیش 127 کیلومتر است و این نخستین باری است که یک کشتی تفریحی کروز این مسیر را طی می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز