رییس ستاد انتخابات قزوین:

قزوین در ارزیابی ستاد انتخابات جزو استان های ممتاز است

۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۲۳:۴۳
کد خبر: ۵۴۴۶۷۲
قزوین در ارزیابی ستاد انتخابات جزو استان های ممتاز است
رییس ستاد انتخابات استان قزوین اعلام کرد: قزوین، در ارزیابی ستاد انتخابات کشور جزو استان های ممتاز در همه مراحل اجرایی انتخابات پیش رو بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سیدسعید شاهرخی رییس ستاد انتخابات استان قزوین در جلسه ستاد انتخابات استان گفت: تاکنون استان قزوین در ارزیابی های وزارت کشور جزو استان های ممتاز در همه مراحل اجرایی انتخابات پیش رو از جمله برگزاری جلسات و اجرای مصوبات بوده است.

شاهرخی تصریح کرد: همچنین جزء معدود استان هایی هستیم که همه حوزه های انتخابی شهری و روستایی به حد نصاب لازم برای برگزاری انتخابات رسیده اند.

وی ادامه داد: در رابطه با روستاها در دوره قبل در 72درصد حوزه های انتخابی واجد شرایط انتخابات برگزار شد اما امسال در 100درصد روستاهای واجد شرایط استان انتخابات برگزار خواهد شد.

این مقام مسوول در ادامه با اشاره به بهبود آمارهای ثبت نامی در این دوره از انتخابات شوراها نسبت به دوره قبل افزود: تعداد بانوانی که در این دوره ثبت نام کردند رشد 76درصدی را نسبت به سال92 نشان می دهد و تعداد داوطلبان مرد نیز 22درصد رشد داشته است و تعداد کرسی های عضویت هم با رشد 9درصدی مواجه بوده است.

شاهرخی در خصوص مدارک تحصیلی داوطلبان در سطح کارشناسی ارشد و دکترا گفت که آمارها به ترتیب رشد 153درصدی و  133درصدی را در این دوره نسبت به دوره قبل نشان می دهد.

این مقام مسوول در خصوص بررسی صلاحیت داوطلبان گفت: به فرمانداران تاکید کرده ایم فقط بر اساس مدارک و مستندات صلاحیت افراد بررسی شود و شنیده ها و گفته ها در این خصوص هیچ تاثیری نداشته باشد که اکثر داوطلبان هم تایید صلاحیت شده اند و در دور رقابت باقی خواهند ماند.

شاهرخی در پایان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری نیز خاطرنشان کرد: کار تشکیل هیات های اجرایی انتخابات از 22 الی 24فروردین ماه انجام شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز