دری نجف آبادی تاکید کرد:

تقوا و مسئولیت‌پذیری در سرلوحه امور منتخبان مردم قرار گیرد

۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۴:۲۳:۴۵
کد خبر: ۵۴۴۸۷۳
تقوا و مسئولیت‌پذیری در سرلوحه امور منتخبان مردم قرار گیرد
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: افرادی که در انتخابات پیش رو با رای مردم عهده دار مسئولیت می شوند باید امانتدار این رای ها بوده و تقوا ومسئولیت پذیری را سرلوحه امور خود قرار دهند.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز عبادی سیاسی روز جمعه در مصلای بیت المقدس شهر اراک، با اشاره به نزدیک شدن انتخابات اردیبهشت ماه سال جاری اظهار داشت: افرادی که در انتخابات پیش رو با رای مردم عهده دار مسئولیت می شوند باید امانتدار این رای ها بوده و تقوا و مسئولیت پذیری را سرلوحه امور خود قرار دهند.

وی افزود: چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه در انتخابات شوراهای شهری و روستایی، منتخبین باید دارای حسن سابقه، امانتدار و باتقوا باشند و از بیت‌المال سو استفاده نکنند.

امام جمعه اراک بیان کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای بایستی با شناخت همراه باشد تا به انتخاب شایسته‌ترین و لایق‌ترین خدمت گزاران منتهی شود.

دری نجف آبادی با اشاره به ثبت نام تعداد زیادی از افراد برای انتخابات ریاست جمهوری، خاطرنشان ساخت: رئیس جمهور پس از مقام معظم رهبری، دومین شخصیت رسمی کشور است و نباید افراد فاقد شرایط و تخصص لازم در این انتخابات ثبت نام کنند، همچنین وزارت کشور و مجلس باید قوانینی تصویب کنند که هر فردی با هر سن و سالی برای ریاست جمهوری ثبت نام نکند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به فرارسیدن روز ارتش، گفت: قدرت دفاعی کشور در حال حاضر امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده که این مهم با تلاش نیروهای مسلح محقق شده، بنابراین باید آمادگی خود در زمینه دفاعی و امنیتی را همواره حفظ کنیم.

وی اضافه کرد: حال که به برکت امام و رهبری و خون شهدا و نیروهای مسلح به شرایط قابل قبولی در عرصه دفاع و امنیت کشور رسیده‌ایم، نباید به این حد اکتفا کرده و بایستی در مسیر تقویت هرچه بیشتر آن گام برداریم.

دری نجف آبادی افزود: آحاد ملت ایران همواره برای دفاع از نظام اسلامی و انقلاب و مقابله با هر نوع توطئه آماده‌ هستند و دشمن تصور نکند که می‌توانند با دسیسه چینی می تواند به اهداف خود برسد.

امام جمعه اراک همچنین با اشاره به اجرای حکم قصاص قاتل شش شهروند اراکی گفت: جوانان باید سعه صدر داشته و از تصمیمات احساسی و هیجانی پرهیز کنند، باید به جای لجاجت‌ و نزاع به فکر پیشرفت و توسعه کشور باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به سالروز وفات حضرت زینب(س) گفت: این بانوی بزرگوار راه مقاومت در برابر باطل را به امت نشان داد و فداکاری در راه خدا و چشم پوشی از دنیا را در راه برافراشتن پرچم حق به همه یاد داد.

دری نجف آبادی یادآور شد: همه ما مسلمانان باید قدر ماه مبارک رجب و ماه های شعبان و رمضان را بدانیم و از برکات این ماه ها بهره ببریم و خود را برای عبادت و دعا آماده کنیم.

امام جمعه اراک تاکید کرد: باید بدانیم یک زبان پاک و یک دعای خالصانه، سرنوشت ما را ممکن است تغییر داده و ما را به سمت سعادتمندی سوق دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز