سه فوتسالیست ساوجی به اردوی تیم ملی امید دعوت شدند

۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۴:۲۶:۵۱
کد خبر: ۵۴۴۸۷۹
سه فوتسالیست ساوجی به اردوی تیم ملی امید دعوت شدند
رئیس اداره ورزش و جوانان ساوه گفت: سه فوتسالیست ساوجی برای حضور در رقابت تیم ملی امید زیر 20 سال در قزاقستان، به اردو این تیم دعوت شدند.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ یوسف خدرویسی افزود: مهدی کریمی،محمد جامع و بهنام فکور سه بازیکن دعوت شده ساوه هستند که باید از 26 فروردین برای شرکت در اردوی اآاده سازی تیم ملی امید خود را به کادر فنی معرفی کنند.

وی ادامه داد: بازی های آسیایی داخل سالن که شهریور و مهرماه در ترکمنستان برگزار می شود، نخستین میدان رسمی حضور تیم ملی فوتسال ایران در سال جدید است که تیم ملی امید کشور برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در این مسابقات حضور خواهد یافت.

خدرویسی با بیان اینکه زمان دقیق برگزاری مسابقه ایران و قزاقستان اعلام می شود، ادامه داد: بر همین اساس برنامه های آماده سازی تیم ملی فوتسال طراحی شده و با نظر کادر فنی و مذاکرات کمیته فنی و توسعه، ایران پیش از حضور در ترکمنستان، به قزاقستان سفر می کند و یک دیدار تدارکاتی با این کشور برگزار می شود.

ساوه از شهرهای مطرح در فوتسال ایران است که فصل گذشته تیم شهرداری با 48 امتیاز جایگاه ششم را از بین 14 تیم حاضر در لیگ برتر به خود اختصاص داد.

ساوه با بیش از 10 هزار ورزشکار سازمان یافته و جمعیت حدود 290 هزار نفر نقش مهمی در رونق تولید و اشتغال کشور دارد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز