وزیر ارتباطات در بیرجند:

بازار ICT تا پایان برنامه ششم ۳ برابر افزایش می‌یابد

۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۹:۰۵:۴۸
کد خبر: ۵۴۵۱۳۸
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزایش ۳ برابری در حوزه بازار ICT تا پایان برنامه ششم توسعه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمود واعظی ظهر امروز در شورای اداری خراسان جنوبی اظهار داشت: در حال حاضر حوزه ICT بازاری رو به رشد دارد و سرمایه‌گذاری در ابتدای دولت یازدهم 13 هزار میلیارد بوده است که اکنون به 40 هزار میلیارد ریال رسیده است و تا پایان دولت یازدهم 110 میلیارد دیگر در این حوزه سرمایه‌گذاری می‌شود.

وزیر ارتباطات  و فناوری اطلاعات گفت: پهنای باند در خراسان جنوبی در مدت دولت یازدهم 17.7 دهم برابر، شبکه انتقال خراسان جنوبی 4.5 برابر و مشترکان اینترنت در استان 8.9 دهم برابر و یک هزار و 9 کیلومتر فیبر نوری بین شهرهای خراسان جنوبی کشیده شده است.

واعظی با بیان اینکه در این سفر 19 شهر از تلفن همراه نسل سوم برخوردار شدند گفت: به دنبال این هستیم تا بتوانیم با توجه به بستری که در شبکه فراهم شده است بتوانیم کارهای الکترونیکی را راه‌اندازی کنیم.

وی با اشاره به انتخابات امسال افزود: مردم عملکردها را به خوبی نظاره می‌کنند  و می‌دانند به چه کسانی رأی دهند چراکه این مردم ملتی هستند که می‌توانند با رهنمودهای رهبری مشکلاتشان را بر طرف کنند.

وزیر ارتباطات  و فناوری اطلاعات با بیان اینکه باید از فرصت‌ها از جمله انتخابات استفاده کنیم گفت: باید با حضور و مشارکت در انتخابات اقتدار کشور را نشان دهیم.

واعظی با بیان اینکه مهم نیست چه کسی در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری پیروز شود افزود: مهم این است که انتخاباتی قانونی و پر شور داشته باشیم و یکدیگر را تخریب نکنیم و کاندیدا بتوانند کامل برنامه‌های خود را بیان کنند.

وی بیان کرد: هرکس که فکر می‌کند این کشور تنها می‌تواند توسط یک حزب و گروه اداره شود اشتباه فکر می‌کند چراکه باید یک هم بستگی بین ملت و قوای سه گانه باشد و این سیاستی است که دولت از ابتدای کارش استفاده کرده است.

وزیر ارتباطات  و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: رئیس جمهور اعتقاد دارد که دولت متکی بر مردم است و براین اساس توانستیم تورم کشور را از 40 درصد کاهش و به 8 درصد برسانیم و 700 هزار شغل ایجاد کردیم که این گام بلندی است.

واعظی اظهار داشت: رئیس جمهور به خراسان جنوبی توجه زیادی داشته به گونه‌ای که دو بار به استان سفر داشته و در این سه سال 2 هزار و 70 میلیارد ریال سرمایه گذاری در خراسان جنوبی در بخش ارتباطات انجام شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز