خورشیدی رئیس هیئت ورزش های همگانی آذربایجان غربی شد

۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۲:۱۲:۰۸
کد خبر: ۵۴۵۲۷۶
خورشیدی رئیس هیئت ورزش های همگانی آذربایجان غربی شد
عباس خورشیدی با اکثریت آرا رئیس هیئت ورزش های همگانی آذربایجان غربی شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، مجمع انتخابات هیئت ورزش های همگانی آذربایجان غربی صبح امروز با حضور  مجد آرا رییس فدراسیون ورزش های همگانی در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار گردید.

در این مجمع عباس خورشیدی با کسب اکثریت قاطع آرا به عنوان رییس هییت ورزش های همگانی آذربایجان غربی انتخاب شد. وی از قانونمندی، شفافیت در تصمیم گیری ها، تکیه بر دانش و تحقیقات علمی و بهره گرفتن از تمام ظرفیت های موجود به عنوان اهم برنامه های خود در هییت یاد کرد.

چمن گلی در این جلسه علاوه بر یادآوری ضرورت گسترش ورزش های همگانی، از تواضع و فروتنی خورشیدی به عنوان ویژگی بارز وی یاد کرد و عنوان داشت: ایشان بسیار پیگیر هستند، فضای کاری هییت همگانی نیز فضای بسیار گسترده ای است و ان شاالله به توانایی ایشان شاهد اتفاقات ویژه ای در این حوزه باشیم.

انشالله پس از ماه مبارک رمضان همایش دوچرخه سواری را در میاندوآب شهر دوچرخه خواهیم داشت تا بتوانیم با ورزش، ورزش را همگانی کنیم.

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی نیز در این آیین  ضمن تسلیت به مناسبت جانباختن تعدادی از هموطنان در حادثه وقوع سیل در چهار استان شمال غرب کشور سه ضلع آموزش، تبلیغات و اطلاع رسانی و دستگاه های اجرایی را ارکان اصلی همگانی سازی ورزش دانست و اظهار کرد: امید داریم که با همراهی مردم گامهایی نوین در راستای همگانی سازی ورزش برداریم.

مجد آرا هم چنین ادامه داد: ضمن تشکر از آقای نوری سکان دار قبلی هییت معتقدم که بهترین نفر برای این مجموعه انتخاب شده است. شعار امسال فدراسیون نیز (( مادران، عمود خیمه ورزش های همگانی)) می باشد که امیدواریم استان آذربایجان غربی نیز با عملکرد شایسته در اجرای این شعار موفق باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز