رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین:

آموزش های نوین در ارتقای کشاورزی تاثیر دارد

۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۳:۳۹:۵۷
کد خبر: ۵۴۵۳۲۵
آموزش های نوین در ارتقای کشاورزی تاثیر دارد
رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: ارائه آموزش های نوین عملی به کارشناسان بخش کشاورزی می تواند در رشد و توسعه این بخش نقش موثری داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، علی اکبر متقی فرد رییس سازمان جهادکشاورزی قزوین در دیدار با  محمد میثمی تبار مدیرکل دفتر آموزش کارکنان وزارت جهادکشاورزی با بیان این مطلب افزود: کارشناسان بخش کشاورزی با فراگیری آموزش های عملی، میدانی، داخل مزارع و کشت و صنعت ها می توانند خدمات بهتر و بیشتری را به کشاورزان ارائه دهند.

وی اظهار کرد: طی سه سال گذشته 200نیروی جدید جذب جهادکشاورزی شده اند که باید آموزش های لازم و فنی جدید بخش کشاورزی به آنها ارائه شود تا بتوانند فن آوری های نوین را به کشاورزان نیز منتقل کنند.

متقی فرد بر لزوم ایجاد انگیزه، پویایی و فعالیت کارشناسان بخش کشاورزی برای رشد و توسعه این بخش تاکید کرد.

وی اضافه کرد: هر چقدر آموزش ها به کارشناسان عملی و اجرایی تر باشد، خروجی آن ملموس تر است و  شاهد رشد و پیشرفت بیشتر خواهیم بود.

این مقام مسوول بر لزوم توانمندسازی کارشناسان جدید الاستخدام برای ارائه خدمات بیشتر به کشاورزان و بهره برداران تاکید کرد.

متقی فرد از اجرای طرح آموزشی برای کارکنان جدید الاستخدام جهادکشاورزی استقبال کرد و گفت: آمادگی لازم برای اجرای این طرح در استان وجود دارد و قزوین به عنوان قطب مهم بخش کشاورزی کشور ظرفیت و بستر مناسبی برای اجرای اینگونه طرح ها دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز