استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

وظیفه رسانه ها ایجاد تحرک و پویایی در جامعه

۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۴۵:۱۱
کد خبر: ۵۴۵۶۵۵
وظیفه رسانه ها ایجاد تحرک و پویایی در جامعه
یکی از رسالت های اصلی اصحاب رسانه امیدبخشی،نشاط آفرینی،خودباوری و ایجاد تحرک و پویایی در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛استاندار در دیدار صمیمی و عیدانه خود با جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را از دیگر وظایف رسانه ها برشمرد و گفت: رسانه ها باید  مراقب باشند که به مسایلی که عاملی برای ایجاد تنش و ناامنی و یاس در جامعه می شود،دامن نزنند.

 سیدموسی خادمی انتخابات را بهار مردم سالاری دینی خواند و مهمترین شاخص و ویژگی های انتخاب افراد شایسته در شوراهای اسلامی شهر و روستا را تکیه بر توانمندی های فردی،تخصص و تعهد آنان دانست.

وی دامن زدن به برخی مسایل قومی، عشیره ای و قبیله ای در عرصه انتخابات را به ویژه در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد را محرکی در ایجاد تنش ها و بروز برخی ناهنجاری های نامعقول دانست و ادامه داد: باید با مدیریت صحیح، کارآمد، مقتدر و معقولانه مانع از بروز این گونه آفت ها شد.

استاندار، به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری  اشاره کرد و گفت: در این انتخابات مهم و سرنوشت ساز نیاز مبرم به مشارکت بالا و حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای داریم که رسانه ها در این خصوص و در جهت ترغیب و تشویق مردم، می توانند نقش برجسته ای ایفا کنند.

خادمی با تاکید بر حق‌الناس بودن رأی مردم افزود: صیانت از آرای مردم مهمترین رسالت مجریان و برگزار کنندگان انتخابات است.

وی ادامه داد: به دلیل برگزاری بدون مشکل، تنش، درگیری و یا مسائل امنیتی، انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند سال 1394 استان کهگیلویه و بویراحمد از فهرست استان ها و مناطق با وضعیت قرمز خارج و با توجه به برگزاری سالم و امن انتخابات ‌های مختلف وارد لیست سفید شده است.

خادمی افزود: نرخ رشد اقتصادی که در طول سالیان متمادی از پنج درصد تجاوز نکرده بود، پیش از این دولت به منفی 6 درصد رسید و هم ‌اینک در جدیدترین گزارش مرکز آمار 2 رقمی شد که در تاریخ جمهوری اسلامی بی سابقه است.

وی ادامه داد: این استان در حالی دارای بیشترین درصد کاهش نرخ بیکاری در سال 95 در بین استان ‌های مختلف کشور شد که همواره جزء رتبه‌ های نخست تا سوم میزان نرخ بیکاری در کشور بوده است.

استاندار گفت: اطلاع رسانی به ‌موقع و ارائه گزارش دستاوردهای دولت در بخش‌های مختلف توسط مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی مانع فرافکنی‌ و دروغ ‌پردازی ‌های برخی افراد در فضای عمومی جامعه خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز