استاندار مازندران در بازدید از چند طرح اشتغالزا در شهرک صنعتی بهشهر:

حمایت از بخش خصوصی با قوت ادامه می یابد

۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۰۹:۵۶
کد خبر: ۵۴۵۶۸۳
حمایت از بخش خصوصی با قوت ادامه می یابد
استاندار مازندران تامین و ارائه تسهیلات مورد نیاز به سرمایه گذاران و حمایت از آنان را لازمه تولید و اشتغال برای مقاوم کردن اقتصاد دانست و تاکید کرد: حمایت دولت از سرمایه گذاری بخش خصوصی امسال هم با قوت ادامه می یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بهشهر؛ ربیع فلاح در بازدید از چند طرح اشتغالزا در شهرک صنعتی بهشهر افزود: سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری علاوه بر داشته های خود باید از تسهیلات لازم برخوردار شوند و به نوعی امنیت در این حوزه برایشان فراهم باشد و این یک امر مهم و ضروری است.

وی اظهار داشت: در سال جدید، در راستای عمل به فرامین رهبری و در استمرار حرکت رو به رشد حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران، طرح رونق تولید و اشتغال و حمایت از سرمایه گذاران با قوت دنبال می شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه منویات رهبری در راستای ایجاد اشتغال باید جدی گرفته شود، گفت: راهکار مناسب برای این مهم، تقویت و تحکیم فرصت های شغلی ایجاد شده و حمایت از سرمایه گذاران و ظرفیت های بخش خصوصی است.

فلاح با تاکید بر ضرورت پیگیری مستمر برای رفع موانع تولید از سوی دستگاههای متولی، افزود: سال گذشته تاکید بر ایجاد اشتغال و طرح های کوچک و زودبازده بود که با قوت در مازندران دنبال و از همه فرصت ها، ظرفیت ها و امکانات استان برای پیگیری امور جاری و توسعه ای استان بهره گیری شد.

استاندار مازندران گفت: سال گذشته بیش از 100 درصد تسهیلات بسته رونق تولید در مازندران جذب و بالغ بر 52 هزار شغل در مازندران ایجاد شده است.

دولت تدبیر و امید بسته حمایتی حدود 63 هزار میلیارد ریالی رونق تولید را اوایل سال 95 مصوب کرد و سهم مازندران از این بسته چهار هزار و 700 میلیارد ریال بود که بیش از یکهزار واحد تولیدی را از خطر رکود و ورشکستگی نجات داد.

استاندار مازندران با تاکید بر در اولویت بودن طرح های بزرگ و مهمی که نیازمند وام های ضروری هستند؛ گفت: طرح های خوبی در سال های اخیر در استان مازندران اجرایی شد که باید با قوت ادامه یابند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز