"سلاحورزی " تاکیدکرد:

روند بهبود فضای کسب و کار کشور روند رو به رشدی بوده است/ارتقاء سطح فعالیت گمرک لرستان

۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۴۴:۱۲
کد خبر: ۵۴۵۷۲۲
روند بهبود فضای کسب و کار کشور روند رو به رشدی بوده است/ارتقاء سطح فعالیت گمرک لرستان
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان گفت: اتفاقات مثبتی رخ داده که شاید کافی نباشد، اما قطعا امیدوارکننده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ؛رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان در جلسه کمیسیون عمران اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان  ودر حضور محمدرضا ملکشاهی راد نماینده مردم خرم آبادوچگنی درمجلس شورای اسلامی  با تاکید بر اینکه باید خودمان آستین بالا بزنیم، اظهار داشت: اگر می‌خواهیم به نتیجه برسیم، باید بی‌خیال دولت شویم.

حسین سلاح‌ورزی با تقدیر از حضور مؤثر نماینده‌ی مردم خرم‌آباد و دوره چگنی گفت: انصافا آقای ملکشاهی‌راد همواره در همه‌ی حوزه‌ها پای کار بوده و در راستای برطرف شدن مشکلات کوشاست.

وی با ذکر مثالی بیان داشت: در سال‌های گذشته که در اثر تغییر و تحولاتی قرار بوده گمرک استان تعطیل شود، ایشان با رایزنی گسترده با مقامات مربوطه، با اخذ امتیازاتی سطح فعالیت گمرک لرستان را ارتقاء داد.

سلاح‌ورزی گریزی هم به وضعیت موجود اقتصادی کشور زد و تصریح کرد: به عنوان یک کارشناس می‌توانم بگویم انصافا روند بهبود فضای کسب و کار کشور روند رو به رشدی بوده و به تبع آن در استان هم اتفاقات مثبتی رخ داده که شاید کافی نباشد، اما قطعا امیدوارکننده است.

نایب‌رییس اتاق ایران گفت: با این همه باید خودمان آستین بالا بزنیم و بی‌خیال دولت شویم.

حسین سلاح‌ورزی با تاکید بر اینکه در حوزه‌ی پیمانکاری مدل اجرای پروژه‌ها تغییر پیدا کرده، تصریح کرد: این امر قابل پیش‌بینی بود و متاسفانه باعث شد شرکت‌های بسیاری در استان از بین بروند.

رییس پارلمان بخش خصوصی لرستان در پاسخ به سوالی که به عدم موفقیت شرکت‌های استان در صدور خدمات فنی و مهندسی به سایر کشورهای دیگر خاطرنشان ساخت: موفقیت و عدم موفقیت شرکت‌های لرستانی در گرو توجه و درک سه عنصر: قیمت، کیفیت و تامین مالی بر اساس برآورد مناسب در حوزه‌ی مقیاس اقتصادی است.

سلاح‌ورزی، تشکیل کنسرسیوم صادراتی را یکی از راهکارها برای موفقیت در این حوزه برشمرد و عنوان داشت: اشتراک‌گذاری توان و امکانات شرکت‌ها برای بالا بردن توان خدمات‌دهی و انجام پروژه‌ها هم راهکار دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز