مدیرکل ورزش و جوانان قزوین:

حضور استاندار می تواند عامل انگیزشی برای قهرمانان باشد

۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۲:۲۹:۳۲
کد خبر: ۵۴۵۷۴۳
حضور استاندار می تواند عامل انگیزشی برای قهرمانان باشد
محمد مشهدی آقایی گفت: حضور استاندار در جمع قهرمانان و بازدید از اردوهای تیم های ملی در قزوین می تواند به لحاظ مسائل انگیزشی آنان را تقویت کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان قزوین در جریان بازدید استاندار از نخستین مرحله آماده سازی تیم ملی کاراته در هتل ورزش قزوین اظهار کرد: با همت و تلاش هیات کاراته و همکاری فدراسیون امروز شاهد حضور تیم ملی در قزوین هستیم که این قضیه را به فال نیک می گیریم و بازدید استاندار هم از این اردو می تواند منشاء خیری برای قهرمانان باشد.

مشهدی آقایی با اشاره به موفقیت های کاراته در سالیان اخیر تصریح کرد: کاراته از رشته های موفق کشور محسوب می شود که دو سال متوالی در آلمان و اتریش قهرمان جهان شد.

وی ادامه داد: وجود مربی بزرگی مانند آقای هروی در راس این تیم غنیمتی است که از مربیان باسابقه کشور محسوب می شوند و مطمئنا این تیم می تواند در المپیک 2020 توکیو هم موفق باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین ابراز کرد: کاراته کاهای کشور می توانند با مدال های خوشرنگ خود در المپیک برای نخستین بار شادی را برای مردم به ارمغان بیاورند.

مشهدی آقایی با تشکر از فدراسیون و هیات کاراته قزوین خاطرنشان کرد: باید از تلاش های شبانه روزی دکتر بابایی رییس و حمیدرضا داوری دبیر هیات کاراته قزوین بابت برگزاری این اردو تشکر کنیم که با پیش بینی و برنامه ریزی های خوب مقدمات را برای برگزاری هرچه بهتر این اردو فراهم کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد: در سال95 میزبان 80 اردوی مختلف در قزوین بوده ایم و علاوه بر آن مسابقات استانی را هم برگزار کرده ایم که این امر می تواند به رونق گردشگری و حضور قهرمانان در این استان کمک کند.

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین خاطرنشان کرد: بسیار خوشحالیم که در این جمع هستیم و امیدواریم نمایندگان استان بتوانند با عبور از فیلتر انتخابی خود را در مسابقات پیش رو محک بزنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز